معلم دانش آموزان بانیازهای ویژه عاشق خدمت به فرشتگان آسمانی

۵هزاردانش آموز ازمراکز مشاوره برخوردارشدتد

بیرجند(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه هنری است که تنها از عهده معلمانی بر می آید که عاشق خدمت به این فرشتگان آسمانی باشند.

کد مطلب: ۱۲۱۶۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
معلم دانش آموزان بانیازهای ویژه عاشق خدمت به فرشتگان آسمانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی محمد علی واقعی عصر امروز در نشست تخصصی با کادر آموزش و پرورش استثنایی استان که با حضور معاون وزیر برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 28 مرکز و مدرسه استثنایی با یک هزار و 500 دانش آموز در سطح استان فعالیت می کنند.

او با اشاره به برخوردار 5 هزار دانش آموز استان از خدمات مراکز مشاوره و توانبخشی استان، تصریح کرد: در حال حاضر 12 مرکز اختلالات به صورت دولتی و غیر دولتی فعالیت می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که 452 معلم زن و مرد مشغول ارائه خدمات آموزشی، پرورشی و توانبخشی به دانش آموزان با نیازهای ویژه استان هستند، تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشتهع 491 محتوای الکترونیک توسط معلمان مدارس استثنایی استان تولید شده و در شبکه آموزشی دانش آموزان بارگذاری شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی از توزیع تجهیزات توانبخشی ، آموزشی، کمک آموزشی و اداری به مدارس استثنایی استان در دو مرحله خبر داد و افزود: 70 درصد مراکز مشکلات ویژه یادگیری با اتاق بازی درمانی تجهیز شده است.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی از پیشرفت 60 درصدی مدرسه اوتیسم استان خبر داد و ابراز داشت: دیگر مدارس نیز موظف شده اند تا افتتاح مدرسه اوتیسم، حداقل یک کلاس برای دانش آموزان اوتیسم مناسب سازی کنند.

به گفته واقعی، پیش بینی می شود تا نیمه مهر صد در صد نو آموزان بدو ورود به دبستان در طرح سنجش سلامت مورد ارزیابی قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار