تشریح برنامه‌های متروی تهران در هفته دفاع مقدس

تهران (پانا) - نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه‌های متروی تهران در هفته دفاع مقدس

علی عبداله پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و تقارن این هفته با اربعین حسینی گفت: بهره گیری از سیره، رشادت ها و آموزه های حماسی امام حسین(ع) و یاران با وفایش در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس، تبیین دستاوردهای ایثار، فداکاری و ولایتمداری دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس است.

وی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان شاغل در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه این هفته را تبریک گفت و افزود:به منظور ایجاد فضای بصری مناسب تمامی ایستگاه‌ها و قطارهای مترو با کتیبه‌های فرهنگی روایت عاشقی شامل تصاویر رزمندگان اسلام و بخشی از وصیت‌نامه شهدای گرانقدر فضاسازی می‌شود تا نسل جوان نیز از این دلاوران الگو بگیرند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهراتن و حومه گفت: استفاده از فضای ایستگاه ها برای تبیین سبک زندگی رزمندگان و شهدای مدافع حرم برای حفظ یاد و خاطره این عزیزان مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران خبر داد و گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایستگاه های منتخب متروی تهران اجرا می‌شود.

سید مجتبی تقوی نژاد افزود: نمایشگاه‌های عکس و پوستر گنج و جنگ، صحیفه و نیز ایستاده در باد با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس در ایستگاه های میدان حضرت ولیعصر(عج)، پیروزی، تئاتر شهر و میدان انقلاب اسلامی میزبان مسافران شهر زیرزمینی است.

وی با اشاره به اینکه نمایش محیطی راویان مقاومت با موضوع دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ماه با حضور گروه‌های هنری و همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در ایوان انتظار میدان حضرت ولی‌عصر(عج) اجرا می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های تولید شده در قالب موشن گرافی با عناوین کجایند مردان بی‌ادعا، نقش زنان در دفاع مقدس، ما قوی هستیم و ارتش قهرمان به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق نمایشگرهای ایستگاه‌ها و همچنین پادکست رادیویی متناسب با این هفته درتمامی ایستگاه‌های متروی تهران پخش می شود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران ازچهارشنبه ۳۱ شهریورماه تا سه شنبه ۶ مهر ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار