جزئیات دیدار رئیس پلیس کشور با وزیر دفاع

تهران (پانا) - در دیدار فرمانده ناجا با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر لزوم پشتیبانی از ماموریت‌های پلیس و تامین تجهیزات تاکید شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات دیدار رئیس پلیس کشور با وزیر دفاع

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی به همراه برخی از معاونان با امیر محمدرضا قرایی آشتیانی؛ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این نشست، امیر قرایی آشتیانی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت‌های پلیس اظهار کرد: نیروی انتظامی یک تشکل بسیار بزرگ است و در تمامی حوزه‌ها فعالیت می‌کند و تعامل و ارتباط با وزارت دفاع از ارکان فعالیت‌ها است.

وی با بیان اینکه امنیت بالاتر از دفاع است، به اهمیت و حساسیت ماموریت‌های نیروی انتظامی اشاره و بیان کرد: باید برای تقویت امنیت پایدار تلاش کنیم چراکه تحقق این مهم، به تقویت امنیت ملی منتج می‌شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مطرح کرد: معتقدم که تجهیزات نوین به پیشبرد ماموریت‌های ناجا کمک شایانی می‌کند، از طرفی استمرار آموزش و اصلاح برخی قوانین و مقررات نیز در پشتیبانی از ماموریت‌های پلیس موثر است.

امیر قرایی آشتیانی با اشاره به رویکرد وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: فصل جدیدی از همکاری وزارت دفاع و ناجا پیش رو است.

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی نیز در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای امیر محمدرضا قرایی آشتیانی از آمادگی بیش از پیش برای همکاری با وزارت دفاع خبر داد و اظهار کرد: رویکرد پشتیبانی از نیروی انتظامی و رفع دغدغه‌های پلیس همواره در وزارت دفاع وجود داشته و ان شاء الله شاهد افزایش روز افزون پشتیبانی‌ها از ناجا باشیم.

وی با اشاره به نیازمندی‌های تجهیزاتی پلیس مطرح کرد: به منظور تسریع در ماموریت‌ها، نیازمند تجهیزاتی چون بالگرد، شناور و ... هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره بر لزوم توجه به ترابری هوایی ناجا خاطرنشان کرد: پشتیبانی تجهیزاتی از مرزبانی ناجا، یگان‌های ویژه ناجا، فاوا ناجا و هوا ناجا از الزامات و اولویت‌ها در نیروی انتظامی است.

سردار اشتری با ارائه گزارشی از وضعیت منازل سازمانی ناجا، دغدغه‌های موجود در این حوزه را نیز مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار