اعلام شهریه مصوبه مدارس غیردولتی؛ افزایش میانگین ۳۲ درصدی

تهران (پانا) - مدیرکل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش از اعلام شهریه مصوب مدارس غیردولتی در سامانه آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام شهریه مصوبه مدارس غیردولتی؛ افزایش میانگین ۳۲ درصدی

به گزارش صدا و سیما، سعید صالح گفت: خانواده‌ها و دانش آموزان می‌توانند شهریه هر مدرسه‌ای غیر دولتی را در سامانه mosharekatha.ir در قسمت استعلام شهریه مشاهد کنند.

مدیرکل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش افزود: این شهریه اعلامی شهریه ثابت و فوق برنامه مصوب هر مدرسه در آموزش مجازی یا حضوری است و دریافت وجه بیش از این مبلغ، قانونی نیست.

وی تاکید کرد: خانواده‌هایی که بیش از نرخ مصوب پرداخت کرده اند می‌توانند با ورود به سامانه شکایت خود را ثبت کرده ویا با تلفن ۴۳۱۷ تماس بگیرند.

صالح ادامه داد: شهریه اعلامی به طور میانگین ۳۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد که براساس نرخ تورم سالانه محاسبه شده است.

وی افزود: شهریه ۱۷ هزار و ۲۰۰ مدرسه روی سامانه قرارگرفته است و مدارسی که شهریه آن‌ها روی سامانه قرار نگرفته مدارسی هستند که نسبت به شهریه اعلامی آموزش و پرورش اعتراض داشته و یا تکلیف خود را برای سال تحصیلی سال آینده مشخص نکرده اند.

مدیرکل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: پوستر نرخ شهریه مصوب به همه مدارس غیر دولتی ارسال شده و موسسان مدارس موظفند که این پوستر را در معرض دید خانواده‌ها قرار دهند.

صالح یاداور شد: خانواده‌هایی که تا اول مهر وشروع سال تحصیلی قصد جابجایی مدرسه فرزنده خود را دارند می‌توانند ۹۵ درصد شهریه پرداختی را از موسسان مدرسه پس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار