مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه:

مدارس برای بازگشایی آمادگی کامل دارند

کرمانشاه(پانا) - مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه از آمادگی کامل مدارس ناحیه سه استان جهت بازگشایی،خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس برای بازگشایی آمادگی کامل دارند

علیرضا فرهنگیان با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و آزاداگان و تبریک فرارسیدن بازگشایی مدارس با قدردانی از کلیه همکاران مدارس و اداری که در این مدت با زحمات فراوان مدارس را آماده بازگشایی کردند مطالبی را بیان کرد.

فرهنگیان گفت: در راستایی پروژه مهر همکاران اداری در شهریور ماه از کلیه قسمت ها و امکانات مدارس شهری و روستایی بازدید و سطح آمادگی آنها برای بازگشایی را بررسی و بسیار خوب برشمردند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه در خصوص ثبت نام دانش آموزان اظهار کرد: تا به امروز در تمام مقاطع ثبت نام انجام شده و در سامانه وارد شده اند و مشکلی در این خصوص نیست و تعدادی از دانش آموزان که به علت انتقال و جابجایی هنوز ثبت نام نکرده اند قبل از شروع سال تحصیلی ثبت نام خواهند شد.

این مقام مسئول ادامه داد: کتب درسی مدارس ابتدایی و متوسطه اول تهیه و در اختیار مدارس قرار گرفته تا به دانش آموزان تحویل شود و کتب درسی دانش آموزان متوسطه دوم و فنی و حرفه ای به محض دریافت توزیع می گردد.

وی همچنین بیان کرد: برای آمادگی معلمان و حضور در مدارس، واکسیناسیون در دو مرحله با همکاری اداره بهداشت شهرستان در سالن کانون امام خمینی( ره) در مردادماه و شهریورماه انجام شد.

فرهنگیان افزود: برای شروع سال تحصیلی تعمیر و تجهیز و زیبا سازی و ارتقا سطح بهداشتی برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی و رفع نواقص در دستور کار واحد خدمات و مدارس قرار گرفت و براساس بازدید همکاران، مدارس آماده بازگشایی و حضور دانش آموزان در صورت تاکید ستاد ملی کرونا هستند.

وی در پایان گفت: مدارس ناحیه سه برای تمامی شیوه های( حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری ) که وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی کرونا اعلام کنند آمادگی کامل دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار