محمدی: تمام تمرکزمان روی دیدار برابر بنگلادش است

تهران (پانا) - هافبک تیم ملی فوتبال بانوان می گوید امیدوارم با یک نتیجه خوب از بازی مقابل بنگلادش بیرون بیاییم و با آرامش بیشتری به مصاف اردن برویم.

کد مطلب: ۱۲۱۶۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
محمدی:  تمام تمرکزمان روی دیدار برابر بنگلادش است

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ملیکا محمدی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان گفت: خوشبختانه شرایط ما از نظر امکانات تمرینی همچنین اقامتی بسیار خوب است. امیدوار هستیم در بازی اول که برابر بنگلادش است، به موفقیت برسیم. کادر فنی نکات مختلفی را در خصوص تیم های بنگلادش و اردن برایمان مطرح کرده اند و تمام تمرکزمان بر روی دیدار مقابل بنگلادش است. ما یک دل هستیم و تمام تلاش مان را می کنیم تا بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشیم. بدون شک همه تیم ها پیشرفت کرده اند.
وی در ادامه اضافه کرد: از اردوی دوم به ملی پوشان ملحق شدم و نزدیک به 4 ماه است که در ایران هستم. بازیکنان از نظر روحی و روانی در سطح بالایی قرار داند. امیدوارم با یک نتیجه خوب از بازی مقابل بنگلادش بیرون بیاییم و با آرامش بیشتری به مصاف اردن برویم.
محمدی ضمن تشکر از حمایت های فدراسیون فوتبال گفت: روندی که فدراسیون در حوزه بانوان در پیش گرفته است نسبت به گذشته خیلی متفاوت تر است و این نوید روزهای بهتری را برای ما می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار