اجرای ۶ پروژه گردشگری با ۳۳۰۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرستان سرعین

اردبیل(پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل اعلام کرد ۶ پروژه گردشگری با ۳۳۰۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرستان سرعین اجرا شده‌است.

کد مطلب: ۱۲۱۶۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۶ پروژه گردشگری با ۳۳۰۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرستان سرعین

به گزارش اداره کل‌ میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: هم‌اکنون در سطح شهرستان سرعین 6 پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال اجرا بوده که تلاش و جدیت بر تسریع در عملیات اجرایی برای رسیدن به مرحله بهره‌برداری این طرح‌هاست.
او بیان کرد: این طرح‌ها شامل دو مجتمع گردشگری، یک محوطه گردشگری با بخش‌های مختلف پیست اسکی و واحدهای اقامتی و پذیرایی، یک آبدرمانی و هتل سه‌ستاره، یک مرکز تفریحی و سرگرمی گردشگری و یک مرکز آبدرمانی است.

فلاحی ادامه داد: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از سه هزار و 302 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده است که بهره‌برداری از آنها زمینه برای رونق هر چه بیشتر گردشگری در این شهرستان توریستی را فراهم می‌کند.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اشاره به قابلیت‌های بالای سرعین برای جذب گردشگران گفت: با توجه به این ظرفیت‌ها از سرمایه‌گذاری‌ها در بخش گردشگری این شهرستان حمایت همه‌جانبه‌ای انجام می‌شود تا بتوانیم زمینه برای توسعه زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری در سرعین را فراهم آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار