رییس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی:

تشکل‌های دانش‌آموزی بازوهای قدرتمند پرورشی نظام تعلیم و تربیت هستند

ارومیه (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی تشکل‌های دانش‌آموزی را بازوهای قدرتمند و با برنامه بعد پرورشی نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی بازوهای قدرتمند پرورشی نظام تعلیم و تربیت هستند

حسین عباس زاده در نشست مطالبه گری نمایندگان تشکل های دانش آموزی که با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و مهین منافی مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت تشکل ها گفت: با توجه به اهمیت آموزش های دسته جمعی و نهادینه سازی فرهنگ کار گروهی در میان دانش آموزان تشکل هایی در بدنه نظام تعلیم و تربیت وجود دارد که به پرورش مهارت های جمعی دانش‌آموزان پرداخته و فرصتی برای تمرین دانش‌آموزان جهت حضور در نقش های اجتماعی در آینده را فراهم می کنند.

وی گفت: بخش های موجود در مجموعه سازمان دانش آموزی نقش اساسی در تربیت اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان دارد و جوان و نوجوان را برای یک زندگی ایده آل اجتماعی در ساحت های مختلف آماده می کند.

عباس زاده به موضوع بازمهندسی تشکل پیشتازان اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید تشکل پیشتازان دچار یک تغییر و تحول اساسی شده و بازنگری و بازمهندسی مهمی در ظاهر و بطن فعالیت های این تشکل صورت پذیرفته است، منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به طور جدی مورد توجه قرار گرفته و اصلاحات بسیار خوبی در تشکل پیشتازان خواهیم داشت.

وی در پایان ضمن قدردانی از توجه های مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: فعالیت های دانش آموز محورانه در آموزش و پرورش امروز یک نیاز است که با حضور خانم منافی در رأس آموزش و پرورش استان این مهم به یک فرصت بدل شده چراکه توجه وی به تشکل ها و نشستن پای مطالبات دانش آموزان یکی از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش طی یک سال اخیر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار