معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

همکاری با تیمی که همدلی و رفاه دارند، لذت‌بخش است

بهارستان یک(پانا)- معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در جلسه ستاد پروژه مهر 1400 بهارستان یک، همکاری با تیمی که رفتماه و همدلی دارند را لذت‌بخش دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۵۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
همکاری با تیمی که همدلی و رفاه دارند، لذت‌بخش است

الهه حسن‌پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در جلسه ستاد پروژه مهر 1400 با حضور مدیر، شورای معاونین، کارشناس مسئولان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان که با محوریت پروژه مهر 1400 و موضوع بازگشایی مدارس برگزار شد، از مدیریت این آموزش و پرورش در جهت نظارت دقیق بر فعالیت‌های صورت‌گرفته، تقدیر کرد.

او با توجه به وجود نظم مشخصی در فعالیت‌های صورت‌گرفته بهارستان یک، اظهار کرد: همکاری با تیمی که همدلی و رفاه دارند، بسیار لذت‌بخش است و در منطقه‌ای همچون بهارستان یک که همه باهم همدل باشند، هیچ‌گاه کار برروی زمین نمی‌ماند.

حسن‌پور ضمن اشاره به اثرات مثبت ارگان آموزش و پرورش در تربیت دانش‌آموزان در شرایط کرونا، گفت: دوران کرونا به تمام جهان آسیب زد و تمام دنیا با آن دست و پنجه نرم کردند؛ اما در جلسات اخیر ما با وزارت‌ بهداشت، آنها قطع به یقین اذعان داشتند که آموزش و پرورش فقط فرصت آموزشی نیست.

او افزود: امروزه همگان به این نتیجه رسیدند که تربیت دانش‌آموزان، همیشه و همه‌جا به عهده والدینشان نبوده و اکنون دنیا به این نتیجه رسیده است که آموزش و پرورش چه هنرمند خارق‌العاده‌ای است که توانسته در دوران کرونا، دانش‌آموزان را خودرای و خودمحور تربیت کند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص بازگشایی حضوری مدارس و واکسیناسیون دانش‌آموزان، تاکید کرد: با توجه به خریداری تعداد بالای واکسن، اندک اندک به مثلث تعریف شده که شامل آموزگار، والدین و دانش‌آموز است، نزدیک می‌شویم و در صورتی که مدارس به صورت حضوری بازگشایی شوند، ترسی بابت ناقل بودن دانش‌آموزان در خانه و خانواده نداریم؛ زیرا همگان واکسینه شده‌اند.

همچنین در حاشیه این مراسم، رونمایی از نرم افزار بهار من که با محوریت تجمیع خواسته‌ها و نیازهای همکاران فرهنگی بهارستان یک که به همت دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این آموزش و پرورش تولید و به مرحله انتشار رسیده‌بود، صورت گرفت.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار