جلسه ستاد بازگشایی مدارس دشتستان برگزار شد

دشتستان(پانا)- جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با موضوع بازگشایی مدارس برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۱۵۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد بازگشایی مدارس دشتستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در جلسه ستاد بازگشایی مدارس این شهرستان گفت: با توجه به بخشنامه وزارتی ستاد بازگشایی ، همه مدارس در روز اول مهرماه به صورت مجازی فعالیت خود را آغاز می کنند .

سهراب باقری خاطرنشان کرد: کار واکسیناسیون معلمان از ماه های قبل آغاز گردید و بیشتر معلمان هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده‌اند اما طبق نظر مدیر شبکه بهداشت شهرستان معلمان جهت حضور در کلاس درس باید هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده باشند .

او گفت: طبق نظر مسئولان وزارت بهداشت و آموزش و پرورش ، کار واکسیناسیون دانش آموزان هم در هفته های آینده آغاز می گردد و زمینه حضوری شدن مدارس فراهم خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اشاره به سازماندهی معلمان خاطرنشان کرد: کار سازماندهی معلمان هم تا حدودی انجام شده است و با توجه به اینکه در بحث نیروی انسانی با کمبود روبرو هستیم ولی سعی شده با همین نیروهایی که در اختیار داریم کلاسی بدون معلم نباشد .

باقری افزود : با توجه به مصوبه شورای آموزش و پرورش قرار بر این شد که شهرداران و دهیاران در بحث نظافت و زیباسازی مدارس باید همکاری داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار