فعالیت تشکل‌های دانش آموزی سازندگی و بالندگی را در پی دارد

ارومیه(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت فعالیت تشکل‌ها سازندگی و بالندگی را در پی دارد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت تشکل‌های دانش آموزی سازندگی و بالندگی را در پی دارد

مهین منافی در جلسه مطالبه گری تشکل های دانش آموزی اذربایجان غربی گفت: دوران نوجوانی و جوانی دورانی طلایی برای اندوختن توشه های علمی و فرهنگی است که این توشه ها میتواند اینده درخشانی برای جوانان رقم بزند.

منافی بیان کرد: تربیت همواره در سایه اقدامات ما در قالب کارهایی که برای جامعه پذیری دانش اموزان انجام میدهیم محقق می شود.

وی بیان کرد: سازمان دانش آموزی بازوی توانمند معاونت پرورشی و فرهنگی است و پرورش همواره مقدم بر آموزش است.

وی با بیان اینکه نسل امروز نیازهای جامعه را میداند و میتواند این نیازها را احصا و به مسوولان انتقال دهد گفت: اموزش و پرورش برای این هدف از خود دانش اموزان استفاده کرده و انان در مسیر یاد شده مشکلات را شناسایی و احصا میکنند تا به مسوولان منتقل داده شود.

مدیر کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی اضافه کرد: تعلیم و تربیت اجتماعی جوانان موجب می شودتا دانش اموزان نقشهای اینده شان را در جامعه در قالب مجلس دانش آموزی تمرین کنند.

وی بیان کرد: تشکلها ظرفیتی است که جوانان در آنان تشخص و هویت پیدا میکنند و اغازی برسازندگی علمی و فرهنگی و بالندگی نظام اجتماعی هستند.

منافی اضافه کرد: تشکل ها موتورهای محرکه فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی ما هستند و میتوانند رابط بین متولیان و مجریان و جامعه باشند.

وی اضافه کرد: اگر میخواهیم برای رشد و تعالی کشور اسلامی‌مان و انچه که برای آن شهید دادیم اهتمام مستمر داشته باشیم توجه به تشکل‌ها و ظرفیت انها فرصتی بهینه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار