مدیرکل کمیته امداد خوزستان خبرداد:

کانون خیرین کارآفرین در استان خوزستان راه‌اندازی می شود

اهواز (پانا)- مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان گفت: کانون خیرین اشتغال، با حمایت نیکوکاران و خیرین راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۱۲۱۵۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کانون خیرین کارآفرین در استان خوزستان راه‌اندازی می شود

جمال شیبه با اعلام این خبر به پانا با اشاره به استفاده از ظرفیت خیران کار آفرین برای ایجاد اشتغال در خوزستان افزود: راه‌اندازی مرکز تخصصی اشتغال با رصد بازار کار موردنیاز استان، مسیر اشتغال‌زایی را هموار می‌کند و

عملکرد این کانون در قالب هم افزایی با نهادهای حاکمیتی اداره تعاون کار رفاه اجتماعی فنی حرفه ای بسیج و ... با هم افزایی هرچه بیشتر در خدمت افراد مستعد نیازمند است.

او ادامه داد: کانون فعالیت خود را به زودی با مشارکت دستگاه های اجرایی و بخش های خصوصی با هدف افزایش اشتغال و بهره گیری از ظرفیت خیرین در استان آغازمی کند.

مدیرکل کل کمیته امداد در خصوص جامعه هدف این تشکل افزود :جامعه هدف ما دهک های پایین جامعه هستند به ویژه نیازمندان تحت حمایت در کنار خدماتی که به مددجویان خود ارائه می دهد می تواند برای آن ها که نیازمند شغل هستند کارآفرینی کند و گروه هدف دیگر ما خیرین هستند که در بخش صنعت ومعدن، خدمات و بنگاه های اقتصادی فعالند، کمک های مالی می کنند، صاحب اندیشه و تجربه هستند و می توانند در جهت پیشبرد اهداف ما اثرگذار باشند.

شیبه با اشاره به ضرورت مهارت آموزی مددجویان تحت پوشش بیان کرد : نیاز دیگر مددجویان و یا دهک های پایین مهارت آموزی و مشاوره در کسب و کار در جهت توانمندسازی است، و این موضوع با استفاده از ظرفیت دانشگاهیان، اهالی صنعت و سازمان های حمایتی در دستور کار است.

او با اشاره به اهمیت توسعه اشتغال محرومین یادآور شد: اشتغال‌زایی با کمترین هزینه، یکی دیگر از مزایای راه‌اندازی مرکز تخصصی اشتغال است که باید در این مسیر توسط دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و صنایع موردحمایت قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار