در نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری مطرح شد؛

آموزش کتاب های درسی از اول مهر آغاز می‌شود

شهرکرد(پانا)-نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری با اصحاب رسانه با موضوع بازگشایی مدارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش کتاب های درسی از اول مهر آغاز می‌شود

فرحناز قائدامینی مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری در روز شنبه «۲۷ شهریور» در نشست خبری به سوالات خبرنگاران در رابطه با بازگشایی مدراس پاسخ داد.

وی در رابطه با بازگشایی مدارس گفت: آموزش کتاب های درسی از اول مهر آغاز می شود و بازگشایی مدارس از آبانماه و طبق وضعیت فیزیکی و تعداد دانش آموزان هر مدرسه صورت می گیرد. ساعت شروع و خاتمه کلاس های مجازی در مدت زمان (صبح تا ظهر)انجام می شود و دانش آموزان و اولیا می توانند در این زمان سوالات خود را با معلمان مطرح کنند.
قائدامینی در ادامه افزود: با حضوری شدن مدارس، شبکه شاد، بستری برای آموزش خواهد ماند و دانش آموزان می توانند با مراجعه به شبکه شاد کلیپ های درسی خود را مشاهده کنند.

وی خاطر نشان کرد: مدرسه تلوزیونی بهترین گزینه برای آموزش دانش آموزان است که دانش آموزان می توانند با دنبال کردن آموزش های مدرسه تلوزیونی دروس خود را بهتر یاد بگیرند.همچنین با توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی و حضور گروه بندی شده دانش آموزان، مدارس برخلاف سال گذشته در روز پنج شنبه به فعالیت خود ادامه می دهند و دانش آموزان میتوانند در این روز برای تحصیل خود در مدارس حضور پیدا کنند.

قائد امینی در رابطه با واکسینه شدن معلمین و دانش آموزان گفت: ۸۲ درصد معلمین از شروع واکسیناسیون و معلمین دیگر با توجه به سن، شغل، بیماری های زمینه ای، حضور در انتخابات، مدارس معلولین و ....واکسینه شده اند که این موضوع بیانگر این است که همه‌ی معلمین واکسینه شده اند که مدیران مدارس نیز باید بر واکسیناسیون معلمان نظارت دقیق و کاملی داشته باشد همچنین واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال نیز به زودی آغاز می شود.

وی در پایان بیان کرد: با رفع مشکلات شبکه شاد دانش آموزان ارتباط کاملی با این اپلیکیشن دارند و می توانند با شروع سال تحصیلی جدید به صورت رایگان به آموزش دروس خود بپردازند.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه طاهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار