نشست نمایندگان مجلس دانش‌آموزی ابرکوه با  نماینده مردم ابرکوه در مجلس

ابرکوه (پانا) - نشست نمایندگان مجلس دانش‌آموزی با حضور محمدرضا صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی فرماندار، اعضای شورای شهر، محمد علی کریمی مدیر آموزش و پرورش ، محمدعلی شکیبا، معاون پرورشی و تربیت بدنی ،‌ فاطمه رجبی نژاد مسئول سازمان دانش‌آموزی و جمعی از مسئولین درکانون شهید رجایی  ابرکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست نمایندگان مجلس دانش‌آموزی ابرکوه با  نماینده مردم ابرکوه در مجلس

در ابتدا محمد علی کریمی مدیر آموزش وپرورش از حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دانش آموزان در این جلسه تشکر کرد و سپس با اشاره به فعالیت های نمایندگان مجلس دانش آموزی گفت: مجلس دانش آموزی دانش آموزان شهرستان ابرکوه به عنوان اولین مجلس دانش آموزی شهرستانی است که در سطح استان و دومین در سطح کشور شکل گرفت.

در ادامه محمدرضا صباغیان در این نشست از حضور نمایندگان و دغدغه‌مندی آنان برای شناسایی نقاط ضعف و مشکلات جامعه دانش آموزی تشکر کرد و گفت: مجلس دانش آموزی یکی از بخش های مهم سازمان دانش آموزی است و ما نگاه ویژه ای به مجلس و نمایندگان مجلس داریم و با تمام قوا از آنها حمایت خواهیم کرد.

محمدرضا صباغیان در خصوص فعالیت مجلس دانش آموزی در سطح مناطق و نواحی و به ویژه در شهرستان ابرکوه گفت: یکی از ارکان تمرین دموکراسی حتی در دوره دانش آموزی، مجلس دانش آموزی است؛ شما دانش آموزان منتخب مدارس و نمایندگان و علی الخصوص اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی و بازوان توانمند مدیریت آموزش و پرورش و رئیس شورای آموزش و پرورش خواهید بود.

وی ادامه داد: اگرجلسات مجلس دانش آموزی به طور مستمر ادامه داشته باشد بسیاری از موضوعات حل خواهد شد. نمایندگان بهترین کمک کار مدیر هستند چون ضعفها و ایرادها را برطرف می کنند.

نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در جامعه ما گروه‌ها، احزاب و این گونه تشکلات تقویت شود، مسائل و مشکلات به طور اتوماتیک حل خواهد شد. هر چه این گروه‌ها و تشکلات تقویت شود بی عدالتی رخت برمی بندد.

صباغیان در ادامه به روحیه انتقادی اشاره کرد و گفت: نقد و انتقاد، حرکتی اصلاح گرانه است. کسانی هم که مورد انتقاد واقع می شوند نباید نقد و انتقاد را کینه و عداوت تلقی کنند و آن را تضعیف موقعیت خود بدانند، چرا که در یک چرخه‏ صحیح، نقد و انتقاد پذیری، منتقد برادری دل سوز، تیزبین و خیرخواه است که با نمایاندن نواقص و کاستی‏ها به دنبال بهبود وضعیت موجود است.

در ادامه جلسه نظرات و پیشنهادات نمایندگان مجلس دانش آموزی در خصوص عدالت آموزشی مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار