شربت‌دار: پرسش مهر برای جامعه فرهنگی یک چالش ذهنی موثر است

تهران (پانا) - جلسه شورای سیاست گذاری بیست و دومین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری امروز با حضور سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی و مشاور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و دیگر اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
شربت‌دار: پرسش مهر برای جامعه فرهنگی یک چالش ذهنی موثر است

علی رمضانی در این جلسه ضمن تشکر از نهاد ریاست جمهوری به دلیل ورود بسیار خوب به موضوع پرسش مهر اظهار کرد: رئیس جمهوری برای جامعه فرهنگی به ویژه معلمان و دانش‌آموزان برنامه دارد و این موضوع برای ما بسیار مطلوب است.

وی افزود: پرمخاطب ترین سوال در کشور سوال پرسش مهر ریاست جمهوری است که 45 میلیون مخاطب مستقیم دارد. در سال گذشته بیش از 8 میلیون نفر در بخش خانواده‌ها به این سوال پاسخ دادند و این موضوع برای ما بسیار خوشحال کننده بود.

به گزارش پانا، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی با بیان اینکه پرسش مهر از سطح منطقه انجام می‌شود و برگزیدگان تقدیر و تجلیل می‌شوند گفت: ما در دولت یازدهم و دوازدهم با حضور معاون اول ریاست جمهوری و وزرا این موضوع را برگزار کردیم که امیدواریم اختتامیه پرسش مهر امسال با حضور رئیس جمهور برگزار شود.

رمضانی اضافه کرد: باید برای باشکوه برگزار کردن پرسش مهر امسال در سوم مهرماه تلاش کنیم.

پرسش مهر یک موج فرهنگی در جامعه ایجاد می‌کند

حسن شربت دار سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش نیز در این جلسه با بیان اینکه موضوع پرسش مهر در دستور کار نهاد ریاست جمهوری است و نگاه دقیقی بر روی این موضوع وجود دارد اظهار کرد: پرسش مهر یک ماموریتی است که در آن نهاد ریاست جمهوری حضور فعالی وجود دارد زیرا یک ظرفیت ارزشمندی است و برای جامعه فرهنگی یک چالش ذهنی موثر است که می‌تواند برای موثرترین آحاد جامعه محرک باشد.

وی ادامه داد: پرسش مهر یک موج فرهنگی در جامعه ایجاد می‌کند و یک گفتمان سازی فرهنگی است که تمام بخش‌های جامعه را درگیر می‌کند همچنین آموزش و پرورش برای این چالش یک برنامه ریزی فرهنگی خواهد داشت.

تاکید بر برگزاری پرسش مهر بر اساس بیانیه گام دوم

اسماعیل بحری‌زاده رئیس سازمان دانش‌آموزی و مشاور سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز در این جلسه نکاتی را پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد و افزود: باید پرسش مهر بر اساس بیانیه گام دوم همچنین شعار سال مقام معظم رهبری باشد.

وی همچنین ادامه داد: پرسش مهر در حکم شعار سال برای جامعه فرهنگی است.

کلیدواژه رئیسی برای پرسش مهر 22

گفتنی است در این جلسه براتی از نهاد ریاست جمهوری نیز نکاتی را بیان کرد و گفت: مساله عدالت، پیشرفت و تحول کلیدواژه اصلی ریاست جمهوری برای پرسش مهر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار