باید فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز بر مبنای تصمیمات هیئت‌های اندیشه‌ورز صورت پذیرد

تهران (پانا) - نشست هم‌اندیشی روسای ادارات قرآن عترت و نماز (دبیرخانه‌های قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز) و کارگروه‌های معین به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
باید فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز بر مبنای تصمیمات هیئت‌های اندیشه‌ورز صورت پذیرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمدرضا مسیب زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با تشریح این موضوع که هدف این نشست بحث و بررسی با چشم‌انداز ۵ ساله حوزه فعالیت‌های قرآنی است، بر لزوم تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز تاکید کرد.

او گفت: اعتقاد قلبی ما این است که کلیه برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز از سطح مدرسه تا ستاد باید از یک اندیشه‌ورزی قوی برخوردار باشد.از این جهت کلیه فعالیت‌های سه حوزه مربوطه در قالب هیئت‌های اندیشه‌ورز متشکل از نمایندگان مربیان پرورشی، روسای ادارات، معاونین پرورشی صورت می‌گیرد و بخشی نیز توسط کارگروه‌های معین استانهای کشور برنامه‌ریزی می‌شود.

این مقام مسئول گفت: هیچ برنامه و فعالیتی نیست مگر اینکه از طریق نظرسنجی و اندیشه ورزی همکارانم در استان‌های کشور انجام پذیرد و همکاران فرهیخته و توانمندی در مناطق و استان‌ها هستند که می‌توانند راهکارهایی را پیشنهاد دهند و در نهایت بعد از بررسی تصمیم برای اجرا در سطح کشور صورت می‌گیرد.

با حضور مسولان حوزه ستادی روسای ادارات قرآن،عترت و نماز (دبیرخانه های قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز) و کارگروه‌های معین به مدت دو روز در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار