برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح‌های عمرانی شهرستان ویژه مرند

تبریز( پانا )- جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح‌های عمرانی شهرستان ویژه مرند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح‌های عمرانی شهرستان ویژه مرند

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی، جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان مرند با حضور در محل فرمانداری برگزار شد.
داود گرشاسبی فرماندار ویژه شهرستان مرند گفت: در اکثر روستاهای شهرستا، با وجود پیگیری‌های لازم و جدی از فرمانداری و بخشداری در خصوص رسیدگی به مشکلات عدیده روستاها باز مشاهده می‌شود که در بیشتر روستاها امکانات اجرای طرح‌های عمرانی بسیار کم است و مردم روستاها با مشکل قطعی برق و نبود آب شرب مناسب مواجه هستند و امکانات ورزشی در این روستاها وجود ندارد.
حافظ باباپور، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در ادامه این جلسه گفت: آذربایجان شرقی و شهرستان‌های آن با داشتن موقعیت مناسب گردشگری و کشاورزی، در حوزه مسکن نیز نسبتا در وضعیت خوبی قرار دارند و مقاوم سازی واحدهای مسکونی باید در ادامه کارها در روستاها بیشتر انجام شود.
در این جلسه مشکلات حوزه آب، ورزش، برق، پروژه های عمرانی روستاها مورد بررسی قرار گرفت. بازدید میدانی برخی پروژه‌های نیمه تمام از جمله وضعیت احداث سالن ورزشی، مشکل آب روستا، برق و بازدید از روند احداث دیواره ساحلی در روستای یالقوزآغاج از برنامه های جانبی این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار