در آموزش پرورش ناحیه دو شهرری:

برگزاری دوره آموزش ضمن‌خدمت دبیران درس آمادگی دفاعی

شهرری(پانا) - دوره آموزش ضمن خدمت دبیران درس آمادگی دفاعی ناحیه دوشهرری با حضور بیش از 50 نفر از دبیران در آموزشگاه شاهد نجمه منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزش ضمن‌خدمت دبیران درس آمادگی دفاعی

رضا رستمی فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در حاشیه این دوره به پانا گفت: دوره ضمن خدمت دبیران درس آموزش دفاعی به مدت سی و دو ساعت بوده و با مشارکت سازمان بسیح دانش‌آموزی و سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران بصورت تئوری و عملی برگزار‌ شد.

او در ادامه افزود: دوره تئوری این آموزش‌ها با همکاری اداره آموزش و پرورش ناحیه دوشهرری دردبیرستان شاهد نجمه می‌گردد و در بخش عملی این دوره از آموزش‌هادر پادگان جان بزرگی سپاه اجرا خواهد شد و فراگیران با حضور در میدان تیر تکنیک‌های رزمی و سلاح‌های کلاشینکف، دراگوف، آرپی جی و تیربار را آموزش خواهند دید.

رستمی هدف از اجرای این دوره را ارتقاء سطح علمی دبیران وتوانمندسازی آنان در تدریس کتاب درسی آمادگی دفاعی دانست و افزود: دبیرانی که بیش از شش ساعت تدریس درس آمادگی دفاعی را در مدارس به عهده دارند در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.

او خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، جنگ نرم، رسانه نوین، آشنایی با نیروهای مسلح، پدافندغیر عامل، امنیت و اقتدار، امداد و نجات، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت برخی از سرفصل‌های این دوره آموزشی است که توسط اساتید دعوت شده از دانشگاه امام حسین‌(ع) به فراگیران تدریس شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار