دیدار اعضای اتحادیه انجمن اسلامی منطقه ۱۸ با خانواده شهید علیرضا مرادی

تهران(پانا)- در آستانه هفته دفاع مقدس، دانش‌آموزان اتحادیه انجمن اسلامی منطقه ۱۸ تهران با خانواده شهید علیرضا مرادی، لشگر فرشتگان، دیدار و به گفتگو پرداختند.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای اتحادیه انجمن اسلامی منطقه ۱۸ با خانواده شهید علیرضا مرادی

شهید علیرضا مرادی ساکن محله شهرک ولیعصر(عج) تهران، در عملیات مستشاری در سوریه به دست تروریست های تکفیری به شهادت رسید و در هنگام شهادت ۲۶ سال سن داشت، او در روز ۲۵ تیر سال ۱۳۶۸ چشم به جهان گشوده بود و در ۲۱ دی سال ۱۳۹۴ چشم از جهان بست.
دیدار پرشور و شعف معنوی برای تجدید میثاق دانش آموزان با خانواده شهدا توسط مسئولین انجمن اسلامی منطقه ۱۸ به عنوان نماینده دانش‌آموزان انجام شد.
در ادامه این دیدار؛ مادر شهید به بیان حرف‌ها و خاطرات شهید مرادی پرداخت وی عنوان کرد: «افرادی که شهید می‌شوند با کارهایی که در دنیا انجام می‌دهند و وابستگی که به این دنیا ندارند برای شهادت آماده می‌شوند.»
وی در ادامه افزود: «شهید مرادی در رفاه زندگی می‌کرد و با توجه به این‌ که همسرم فرهنگی است، اما چون فرزندم فارغ‌التحصیل رشته الکترونیک بود یاد گرفته بود روی پای خودش بایستد، به همین خاطر از نظر مالی مشکلی نداشت، اما با این وجود دلبستگی به دنیا نداشت و حتی هدایایی که دریافت می‌کرد و وسایلی که داشت را اگر فردی خوشش می‌آمد به او هدیه می‌داد.»
مادر شهید در ادامه افزود: «علیرضا بسیار خوش‌فکر، شجاع و خستگی‌ناپذیر بود. همواره لباس‌های آراسته می‌پوشید و مهارت بسیاری در کارهای الکترونیکی داشت.»
مادر شهید در راستای موافقت با حضور فرزندش در سوریه گفت: «هفته دوم دی ماه به من گفته بود که ساکش را جمع کنم، من و پدرش متعجب بودیم، او روی ما را بوسید و زمانی که به او گفتم ساکت را جمع نمی‌کنم تا نتوانی بروی؛علیرضا هم گفت: عیبی ندارد یک تکه لباس بدهید تا بروم. هنگامی که دیدیم او در تصمیمش جدی است و برای رفتن اصرار و تسریع دارد، دیگر مقاومت نکردیم. او بیان کرد: مادر من چهارشنبه بر می‌گردم؛ دقیقا همانطور شد، دوشنبه به شهادت رسید و سه‌شنبه پیکرش را به معراج شهدا آوردند و چهارشنبه مراسم شام غریبان انجام شد.»
وی همچنین یادآور شد: «چهره شهید مرادی در اواخر تغییر کرده بود و هنگام رفتن به دوستان خود در مسجد گفته بود: بچه‌ها بیایید با هم برویم؛ این دری است که به روی ما باز شده بعدا بسته می‌شود.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ نگار مهدی دوست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار