گفت وگو با عوامل فیلم شهریاردر رادیو تهران

تهران (پانا) - برنامه«صحنه» از رادیو تهران امشب(شنبه 27 شهریور ) به مناسبت سالروز درگذشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی با عوامل فیلم شهریار گفت وگو می کند.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
گفت وگو با عوامل فیلم شهریاردر رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامه«صحنه» از رادیو تهران در گفت وگو با چهره های مشهور و معروف، آخرین اخبار را از زبان خود چهره ها به اطلاع مخاطبان می رساند.

برنامه صحنه که از شنبه تا سه شنبه ساعت 21 تا 22 در گفت وگو با چهره های هنری تقدیم مخاطبان می شود. به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و سالروز درگذشت استاد شهریار با عوامل فیلم شهریار گفت وگو می کند.

شهریار یک مجموعه تلویزیونی درباره سید محمدحسین شهریار، شاعر آذری بود که در سال ۱۳۸۴ به کارگردانی کمال تبریزی در سیما فیلم ساخته شد. این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست.

گفتنی است؛ برنامه صحنه بیشتر به حواشی چهره های سینمایی، موسیقی، تئاتر و ... می پردازد و مهمانانی از چهره های شاخص و ستاره های سینمایی و تئاتر و موسیقی دارد.

علاوه بر این؛ برنامه«گفتاورد» که برنامه ای گفتگو محور است و با حضور کارشناسان به بحث و گفت وگو پیرامون موضوع های روز می پردازد. در این روز از ساعت 12 با بررسی شخصیت شهریار از گروه اخلاق و زندگی شهروندی روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

برنامه«تهران من» از دیگر برنامه های رادیو تهران است که به همین مناسبت با بخش های ویژه از ساعت 18 تقدیم حضور مخاطبان خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار