کرونایی که منتظر غفلت هاست تا اوج بگیرد

کرونا آتش زیر خاکستر است

رشت (پانا) - کمتر از یک هفته به پایان تابستان باقی مانده و خیلی‌ها بی خیال همه اتفاقاتی که کرونا برای مردم رقم زده است، با وجود توصیه ها، باز هم بار سفر بسته اند و راهی سفر شدند.

کد مطلب: ۱۲۱۵۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کرونایی که منتظر غفلت هاست تا اوج بگیرد

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از شهروندان درخواست کردند، با وجود کاهش تعداد بستری‌ها در مراکز درمانی استان، همچنان شیوه نامه‌ها را رعایت کنند.

مردم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت ادامه دهند تا به سبب عادی انگاری، دوباره دچار پیک کرونا و شرایط بحرانی در استان نشویم.

شما مسافرانی که گیلان را برای سفر انتخاب کرده اید یادتان باشد کرونایی که در یک ماه اخیر وحشی شد و بی رحمانه جان خیلی ها را گرفت، حالا با تلاش شبانه روزی کادر درمان و اِعمال محدودیت‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی، کمی فروکش کرده، اما با هر غفلت ما دوباره ممکن است، اوج بگیرد و فاجعه به بار بیاورد.

حالا شما عده ای از هموطنان که با وجود همه هشدارها باز به سفر می‌روید حتی به قیمت از دست دادن عزیزان خود، مسئولان بهداشتی استان رعایت جدی پروتکل های بهداشتی، خودداری از تجمعات و دورهمی را توصیه می کنند. در صورت ضرورت در مکان های شلوغ از دو ماسک استفاده کنید. در ضمن همواره فاصله اجتماعی رعایت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار