فرماندار بافق:

نکوداشت هفته دفاع مقدس متعلق به همه احزاب، اقوام و گروه‌هاست

بافق (پانا) - نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس به ریاست سید مهدی طلائی مقدم، فرماندار بافق و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
نکوداشت هفته دفاع مقدس متعلق به همه احزاب، اقوام و گروه‌هاست

فرماندار بافق در این نشست ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه دفاع مقدس ویژه قشر و یا حزب خاصی نیست، گفت: گرامیداشت دفاع مقدس برنامه ای است که در اجرا و نکوداشت آن همه احزاب، اقوام و گروه ها یکدل و همدل هستند و همه از آن دفاع می کنند.

سید مهدی طلائی مقدم کیفیت اجرای برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: باید برنامه ها باکیفیت و در شان و منزلت دفاع مقدس و شهید و شهادت باشد.

وی با اشاره به رشادت ها و اقدامات سردار سلیمانی در حوزه مدافعان حرم، گفت: کمتر جوانی است که اقدامات سردار دلها را در یاد نداشته باشد؛ همه با دلاوری های سردار سلیمانی آشنا هستند و خیلی از مسائل را درک کرده اند، پس باید همین فضا را در حوزه دفاع مقدس برای نسل جوان مهیا کرد.

فرماندار بافق خاطر نشان کرد: خرج کردن در راستای انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس، هزینه نیست؛ اقدام ما در این راستا به نوعی سرمایه گذاری بر روی نسلی است تا اعتقادات و واقعیت هایی که در کشور وجود داشته است را به نحو شایسته درک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار