گرامیداشت و یادواره شهدا در فرهنگسرای اندیشه منطقه ۷

تهران(پانا)- یادواره شهدای مسجد طلاچیان عصر پنجشنبه ۲۵ شهریور در فرهنگسرای اندیشه منطقه ۷ برگزار و یاد و خاطره شهیدان علی اصلی‌پور، غلامرضا یوسفیان، رضا ملکیان و مسعود عیسی‌وند گرامی داشته شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت و یادواره شهدا در فرهنگسرای اندیشه منطقه ۷

در این مراسم که به همت فرهنگسرای اندیشه و با همکاری سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران، ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری حوزه ۱۷۵ شهید موحد دانش برگزار شد. یاد و خاطره شهیدان علی اصلی‌پور، غلامرضا یوسفیان، رضا ملکیان و مسعود عیسی‌وند گرامی داشته شد.
در این یادواره حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی؛ نماینده مجلس شورای اسلامی از شهر تهران گفت: جایگاه شهدا خیلی بالا تر از آن است که ما فکر می کنیم مخصوصاً شهدای ترور که ما نزدیک بر ۱۷۰۰۰ نفر شهید ترور داریم و سن آنها از ده سال شروع می‌شود تا به ۹۰ سال می‌رسد. یکی از شهیدان تروری که الگوی جوانان و نوجوانان بودند شهید صدیقه رودباری است که در تهران در سال ۱۳۴۰ به دنیا آمد و در سال ۱۳۵۹ در شهر بانه به دست یکی از همکلاسی های خویش به شهادت رسید. حاج مرتضی طاهری یکی از مداحان مشهور نیز حضور داشتند و درباره این شهدای ترور صحبت کردند و مداحی کردند.

در ادامه مراسم گروه سرود صدیق نیز به اجرای برنامه همخوانی سرود پرداختند.

گفتنی است؛ در ادامه مراسم، همچنین از خانواده معظم شهیدان علی اصلی‌پور، غلامرضا یوسفیان، رضا ملکیان، مسعود عیسی‌وند و برادران زفر قندی با اهدای هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
لازم به ذکر است که این یادبود با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
*خبرنگار دانش آموز پانا؛ سید امیر عماد منتصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار