نفرات برتر جشنواره تلاوت های مجلسی قرآن در قم معرفی شدند

قم(پانا)- شانزدهمین جشنواره تلاوت های مجلسی قرآن کریم با حضور قاریان برتر کشوری و استانی در قم برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۱۵۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نفرات برتر جشنواره تلاوت های مجلسی قرآن در قم معرفی شدند

شانزدهمین جشنواره تلاوت های مجلسی قرآن کریم شب گذشته با حضور قاریان برتر کشوری و استانی در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم برگزار شد.
در این جشنواره که به همت جمعی از اساتید و فعالان قرآنی، دفاتر تعدادی از مراجع عظام تقلید و هیئت «عاشقان حسینی، پیروان ولایت» فرهنگیان و دانش آموزان استان قم برگزار شد، هر یک از قاریان به مدت 6 دقیقه به تلاوت مجلسی تقلیدی پرداختند و در نهایت با رای داوران شامل اساتید علم خواه و دهدشتی نفرات برگزیده اعلام شدند.

بر اساس این گزارش، در رده سنی بزرگسالان، حجج اسلام مهدی متانت، میثم محمدی نیک و محمد قربانی به ترتیب با 89، 88.5 و 87.5 امتیاز رتبه اول تا سوم را کسب کردند و در گروه سنی نوجوانان، محمد رضایی، مهدی اکبری و محمد تقی ناصح حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

محفل انس با قرآن هر هفته چهارشنبه ها با اجرای استاد «علی علیزاده» در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار می شود و مراسم شب گذشته این محفل به طور ویژه با عنوان جشنواره تلاوت های مجلسی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار