تاکید سفیر ایران در چین بر حمایت دستگاه دیپلماسی از فعالان اقتصادی

تهران (پانا) - سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن ضمن قدردانی از حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع کوچک و متوسط چین (CISMEF) در «گوانجو» به رغم محدودیت‌های کرونایی، بر حمایت دستگاه دیپلماسی از فعالان اقتصادی در راستای توسعه صادرات غیرنفتی و رفع موانع صادرات تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید سفیر ایران در چین بر حمایت دستگاه دیپلماسی از فعالان اقتصادی

به گزارش سرکنسولگری ایران در گوانجو، «محمد کشاورز زاده» روز پنجشنبه در جریان بازدید از پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی صنایع کوچک و متوسط چین (CISMEF) که به همراه «حسین درویشی» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوانجو انجام شد، افزود: اجرایی شدن سند جامع همکاری‌های بلندمدت میان ایران و چین، با توجه به ظرفیت‌های فراوان دو کشور، موجب ارتقا صادرات کالاهای مصرفی ایران به سرزمین پهناور چین و رونق کسب و کار ایرانیان بخصوص کالاهای مورد نیاز چین در حوزه‌های کشاورزی، باغی و دریایی خواهد شد.

سفیر ایران در چین همچنین به ضرورت حضور شرکت‌های ایرانی در رویدادهای مشابه تاکید کرد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کوچک و متوسط چین (CISMEF) به مدت ۳ روز در شهر گوانجو دایر شده است.

در این رویداد شرکت‌های کوچک و متوسط از بیش از ۵۶ کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران، آلمان، ژاپن، کره جنوبی، آمریکا، فرانسه، هلند، سنگاپور، امارات متحده عربی، مصر و تایلند به ارائه محصولات خود پرداخته‌اند.

در اولین روز این نمایشگاه «ما شینگرو» استاندار استان «گواندونگ» و خانم «شو شیائولان» معاون وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین و دیپلمات‌های مقیم گوانجو از پاویون کشورهای خارجی از جمله ایران بازدید کردند.

پاویون جمهوری اسلامی به همت سرکنسولگری ایران در گوانجو و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در فضایی به وسعت ۴۰۰ مترمربع و با حضور ۴۰ شرکت ایرانی برپا شده است.

شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه‌های صنایع غذایی، خشکبار، پسته، زعفران، انجیر، خرما، شیلات، صنایع دستی، فرش و تابلوفرش، چرم، کیف و کفش، سنگ، گلاب و محصولات آرایشی و بهداشتی به ارائه محصولات خود پرداخته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار