برگزاری نشست هماهنگی پویش ملی «به رنگ مدرسه» در یزد

یزد( پانا) - نشست مشترک بین اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان یزد با سازمان دانش‌آموزی استان در خصوص پویش ملی به رنگ‌مدرسه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هماهنگی پویش ملی «به رنگ مدرسه» در یزد

ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس یزد در این جلسه گفت: پویش به رنگ مدرسه توسط مجمع خیّرین مدرسه ساز کشور راه اندازی شده و در آن از دانش آموزان 6 تا 12 سال خواسته شده تا نقاشی های خود را با موضوع مدرسه کشیده و در سایت آجر به آجر بارگذاری کنند و با این کار نقش مهمی در گسترش فرهنگ مدرسه سازی داشته و همیار اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز باشند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا با حمایت مدیران آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی می توانیم تعداد زیادی از دانش آموزان را در این پویش شرکت دهیم تا علاوه بر ایجاد شور و شوق در آنان، اهمیت مشارکت در ساخت مدارس را در خانواده ها نهادینه کنیم.

رئیس سازمان دانش آموزی نیز ضمن استقبال از این طرح ، جهت همکاری در پویش و توجیه و تشویق دانش آموزان و محصلان جهت شرکت در آن اعلام آمادگی کرده و اظهار امیدواری کرد که دانش آموزان یزد همانطور که در قبولی دانشگاه هر ساله در کشور رتبه برتر را کسب می‌کنند در این پویش نیز پرچمدار و سرآمد کشور شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار