نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان (پانا) - نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس استان سیستان و بلوچستان در دفتر مدیر سازمان دانش‌آموزی استان با حضور مسئولان این سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان برگزار شد

محمود همت مدیر سازمان دانش آموزی استان در این نشست از حضور نمایندگان و دغدغه‌مندی آنان برای شناسایی نقاط ضعف و مشکلات جامعه دانش آموزی تشکر کرد و گفت: مجلس دانش آموزی یکی از بخش های مهم سازمان دانش آموزی است و ما نگاه ویژه ای به مجلس و نمایندگان مجلس داریم و با تمام قوا از آنها حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی پیش رو نمایندگان مجلس باید با قدرت و جدیت بیشتری به دنبال ریشه یابی و حل مشکلات دانش آموزان استان مخصوصا در حوزه آموزش مجازی باشند تا با مطالبه گری بتوانند گره از مشکلات جمعیت دانش آموزی استان باز کنند.

یاسین بصیرانی نماینده مجلس کشوری و رئیس مجلس دانش آموزی پسران استان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: فعالیت نمایندگان مجلس دانش آموزی در استان بسیار خوب است اما متاسفانه پوشش رسانه ای مناسبی ندارد و نیاز است مجلس دانش آموزی بیش از این ها به همگان معرفی شود.

زهرا سلطان آبادی نماینده مجلس کشوری و رئیس مجلس استانی دختران استان نیز اظهار کرد: هماهنگی و انسجام در انجام امور به پیشبرد هر چه بیشتر و بهتر فعالیت‌های مجلس کمک می کند.

وی پیشنهاد تشکیل کمیته رسانه ای مجلس دانش آموزی را مطرح کرد و گفت: می‌توان از ظرفیت پیشتازان و خبرنگاران فعال و علاقمند خبرگزاری پانا در این مورد کمک بگیریم.

نسرین حاجی علی بیگی معاون فعالیت های دانش آموزی نیز در این نشست اظهار کرد: نمایندگان مجلس دانش آموزی امروز، مدیران آینده استان هستند و نیاز به آموزش مهارت ها و فنونی دارند که در مدیریت استان به کار آید.

وی ادامه داد: جهت برگزاری کارگاه های کاربردی نظیر فن بیان و آموزش انواع نامه نگاری ویژه نمایندگان مجلس دانش آموزی برنامه ریزی هایی انجام شده است.

مینا اکاتی رابط مجلس دانش آموزی استان نیز از نمایندگان خواست علت کمرنگ بودن بعضی نماینده ها در فعالیت ها مورد بررسی گیرد تا فرصت برای حضور دانش آموزان های دغدغه مند دیگر در مجلس فراهم شود.

وی همچنین از نمایندگان خواست تقویم زمانی دقیق برگزاری نشست ها و جلسات را تا هفته آینده تحویل دهند تا فعالیت ها بهتر از قبل ادامه یابد.

گفتنی است در پایان مصوبات جلسه در اختیار نمایندگان قرار گرفت و جهت پیگیری امور تقسیم کار بین نمایندگان انجام گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار