معاون آموزش متوسطه آموزش‌و‌پرورش استان خبر داد:

درخشش دبیران چهارمحال‌و‌ بختیاری در جشنواره الگوهای تدریس برتر

شهرکرد(پانا)- دبیران دوره دوم متوسطه استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب دو رتبه کشوری در هفدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر شدند.

کد مطلب: ۱۲۱۵۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دبیران چهارمحال‌و‌ بختیاری در جشنواره الگوهای تدریس برتر

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌ و‌ پرورش استان چهارمحال‌و‌بختیاری، معاون آموزش متوسطه آموزش‌و‌پرورش استان گفت: هفدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر در دو بخش و سه محور برگزار شد که بخش علمی در دو محور تجارب تدریس موفق و برتر دبیران و ارائه مقالات علمی مرتبط با تدریس و بخش مجازی نیز با تمرکز بر استفاده از شبکه آموزشی شاد به شیوه غیرحضوری برگزار شد.
سید فیروز عسگری به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: از اهداف برگزاری این جشنواره توسعه زمینه پژوهشگری و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای معلمان، به اشتراک‌گذاری تجارب زیسته معلمان به‌ویژه در دوران کرونا و آشنایی و بهره مندی همکاران از فناوری های نوین و شناسایی و ترویج روش ها و تجارب موفق و کارآمد تدریس بوده است.

عسگری با اشاره به عناوین کسب شده توسط دبیران استان افزود: در محور ارائه مقاله علمی که توسط دبیرخانه توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای دبیران مستقر در استان زنجان برگزار و داوری شد، هادی صادقی کاجی از شهرستان اردل با مقاله‌ای تحت عنوان «بررسی تاثیر آموزش مجازی ناشی از تعطیلی مدارس به دلیل کرونا بر سلامت روانی»، موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.
وی ادامه داد: هم‌چنین در بخش ارائه تجارب تدریس موفق و برتر نیز که دبیرخانه آن مستقر در استان خراسان رضوی است، زهرا نادری بنی دبیر زبان انگلیسی شهرستان بن موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.
عسگری در پایان گفت: نتایج بخش مجازی این جشنواره نیز که دبیرخانه کشوری فناوری، مستقر در استان آذربایجان شرقی مسئول آن است، هنوز اعلام نشده است.

خبرنگار دانش آموز شایان تک تاز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار