نماینده بافق در مجلس شورای اسلامی:

مصمم به استفاده از نظرات هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی و برگزاری جلسات مستمر هستم

بافق (پانا) - جلسه مشترک هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی شهرستان بافق با نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در دفتر کار نماینده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مصمم به استفاده از نظرات هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی و برگزاری جلسات مستمر هستم

محمدرضا صباغیان در خصوص فعالیت مجلس دانش آموزی در سطح مناطق و نواحی و به ویژه در شهرستان بافق گفت: یکی از ارکان تمرین دموکراسی حتی در دوره دانش آموزی، مجلس دانش آموزی است؛ شما دانش آموزان منتخب مدارس و نمایندگان و علی الخصوص اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی و بازوان توانمند مدیریت آموزش و پرورش و رئیس شورای آموزش و پرورش خواهید بود.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیشنهاد می کنم در کنار اینجانب و بعنوان مشاوران دانش آموزی نماینده مردم در مجلس، به بررسی مسائل و مشکلات و البته راهکارهای لازم بپردازید و تأکید می کنم این جلسات مشترک هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی مستمراً ادامه یابد.

در این نشست یک ساعته علاوه بر طرح مسائل آموزش و پرورش، پیشنهاد بازدید از مجلس شورای اسلامی توسط اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی مطرح شد که صباغیان در این باره قول مساعد داد.

در پایان نیز ، مهدی آخوندی، رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان بافق در گزارشی کوتاه نحوه آغاز فعالیت مجلس دانش آموزی در سطح شهرستان را از سال 1398 تشریح کرد و گفت: امیدوارم با مساعدت بیش از پیش نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، شاهد رشد حداکثری فعالیت های مجلس دانش آموزی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار