مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

درخشش13 فرهنگی شهرستان‌های تهران در جشنواره الگوهای تدریس برتر

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت 13 همکار دوره دوم متوسطه شهرستان‌های استان تهران در مرحله کشوری هفدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتردر بخش تجارب موفق و برتر خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۱۲۱۵۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
درخشش13 فرهنگی شهرستان‌های تهران در جشنواره الگوهای تدریس برتر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو گفت: در این‌ دوره از جشنواره 180 نفز از فرهنگیان دوره دوم متوسطه کل کشور، تجارب موفق و برتر خود را در قالب کلیپ‌های پنج دقیقه‌ای به دبیرخانه جشنواره در استان خراسان رضوی ارسال کردند که همکاران دوره دوم متوسطه شهرستان‌های استان تهران از بین 30 رتبه برتر اعلام شده 13 رتبه را به خود اختصاص دادند.

او ضمن تقدیر از همکاران شرکت کننده در این جشنواره، کسب رتبه‌های برتر کشوری را به این 13 همکار تبریک گفت و افزود: در شرایط حاکم متأثر از کرونا، دیدن موفقیت چشمگیر و شنیدن اخبار مسرت بخش، بسیار انگیزه‌ساز است به ویژه آن که در راستای نوآوری و ابتکارات معلمان در زمینه آموزش و یادگیری دانش‌آموزان باشد.

صیدلو بیان کرد: نائل شدن به این موفقیت‌ها به منزله الگوسازی و پلی برای موفقیت سایر همکاران است و موجب تقویت روحیه و ایجاد انگیزه می‌شود و امیدوارم با پایان یافتن کرونا، زمینه بروز بیشترین استعدادها در پساکرونا برای همه معلمان فراهم شود و نتیجه آن اعتلای نظام آموزشی و توسعه برای میهن اسلامی‌ ما باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار