برگزاری جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل

اردبیل(پانا) - در آستانه چهل و یکمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در اداره کل آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، در این جلسه سیدغلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اشاره به فداکاری‌های رزمندگان سرافراز اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس بر لزوم توجه به ارزش‌های اسلامی و انقلابی تأکید کرده و عنوان کرد: یادآوری و تجلیل از شهداء یک ارزش الهی است و معاونت پرورشی و فرهنگی با طراحی برنامه‌های متعدد مانند لاله‌های روشن، جشنواره علمدار، برنامه‌های مناسبتی و.. تمام تلاش خود برای بزرگداشت نام و یاد شهدا به کار گرفته است.

او افزود: در جریان حماسه 8 سال دفاع مقدس صحنه‌های فراموش نشدنی خلق شده که باید در زنده نگه‌داشتن آن بکوشیم و نسل جدید را برای درک پیام دفاع مقدس آماده کنیم. بر این اساس باید محتوای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مدارس به گونه‌ای تنظیم و تدوین شود که جانفشانی‌های جوانان و نیروهای مسلح کشور در طول دفاع مقدس بطور شایسته نشان داده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در پایان تاکید کرد: آماده‌سازی و ایجاد فضای مناسب با هفته دفاع مقدس در ادارات و مدارس، نواختن زنگ مقاومت، ایثار و شهادت در مدارس، تولید محتوا و فعالیت در بستر فضای مجازی شبکه شاد، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در مدارس، مشارکت در نمایشگاه استانی، برگزاری محفل انس با قرآن، عیادت از جانبازان و بیماران، برگزاری نشست‌های بصیرتی، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم یادواره شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس و... از جمله مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مدارس استان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار