سال تحصیلی جدید را به شکلی مطلوب و شکوهمند آغاز می‌کنیم

تهران(پانا)- معاون آموزش ابتدایی شهر تهران ضمن اشاره بر تلاش‌های همکاران مناطق، معلمان و اولیا، آغازسال تحصیلی جدید را مطلوب و شکوهمند پیش‌بینی کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
سال تحصیلی جدید را به شکلی مطلوب و شکوهمند آغاز می‌کنیم

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران، جلسه بررسی روند پروژه مهر منطقه با حضور سعید ربوشه؛ معاون آموزش ابتدایی مدیرکل، احمدی رئیس اداره تکنولوژی، هادی حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ و اعضای ستاد منطقه برگزار شد.

ربوشه در این جلسه ضمن ابلاغ پیام قدردانی عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از همکاران منطقه ۱۹ برای تمهید مقدمات بازگشایی مدارس در ایام تابستان به ویژه در موضوع ثبت نام و ساماندهی نیروی انسانی گفت: مطمئن هستیم که با تلاشهای همکاران مناطق، معلمین گرانقدر و اولیای محترم ،سال تحصیلی جدید را به شکلی مطلوب و شکوهمند آغاز خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با آسیب شناسی آموزش های دوران کرونا گفت: تولید برنامه های متنوع تلویزیونی و ارائه محتواهای لازم در فضای مجازی از اقدام های جهادی آموزگاران و معلمین شهر تهران برای برون رفت از بحران بوجود آمده و تجربه نشده شرایط کرونایی در نظام تعلیم و تربیت بود.

ربوشه همچنین افزود: ما مسوولان همواره باید دغدغه مند باشیم که در دوران آموزش های غیرحضوری، امر یادگیری و تربیت به شکل مطلوب اتفاق بیفتد.

حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه نیز در این جلسه با بیان اقدام های صورت پذیرفته در راستای بازگشایی مدارس گفت: مهر نماد دانایی و توانایی است و به همت همکاران منطقه ۱۹ به صورت آرام و تدریجی با نگاه به حفظ سلامتی دانش آموزان و معلمان با آموزش های غیرحضوری و سپس ترکیبی به استقبال آن خواهیم رفت.

شایان ذکر است در این جلسه مسوولین دبیرخانه و کمیته های هفت گانه ستاد پروژه مهر منطقه نیز به تشریح اقدامات انجام شده پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار