استاندار در جلسه کارگروه تنظیم بازار گیلان:

همراهی نهادهای مختلف برای ثبات قیمت‌ها و عرضه منظم کالا در بازار استمرار یابد

رشت (پانا) - استاندار گیلان بر لزوم همراهی دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، قضایی، انتظامی و اصناف برای ثبات قیمت‌ها و عرضه منظم کالاها در بازار تأکید کرد و گفت انتظار بر این است نظارت بر جلوگیری از فروش خارج از شبکه آرد، فعالانه تر باشد ضمن آنکه اقتصادی بودن فعالیت اصناف همراه با حفظ سلامت مردم، اولویت است.

کد مطلب: ۱۲۱۵۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
همراهی نهادهای مختلف برای ثبات قیمت‌ها و عرضه منظم کالا در بازار استمرار یابد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع پیش از ظهر امروز، در جلسه کارگروه تنظیم بازار گیلان با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی تولیدکنندگان و زنجیره‌های توزیع مرغ و نیز اقدامات‌ مؤثر دستگاه‌های نظارتی، اجرایی، قضایی، امنیتی و پلیس اقتصادی برای تأمین نیازمندی‌ها اظهار کرد: با همراهی و همکاری مستمر، شاهد ثبات در بازار و قیمت و عرضه منظم در جهت جلوگیری از تشکیل هرگونه صف هستیم.

وی با بیان اینکه در خصوص تأمین نهاده‌های دامی و نیز کالاهای مورد نیاز مردم هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد، افزود: با رصد و پایش مستمر، باید تولیدکنندگان از پشتیبانی دولت اطمینان خاطر داشته باشند، چراکه با استمرار نظارت، نتایج مثبتی حاصل می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان تکمیل سامانه جامع تجارت را در تقویت ابزار الکترونیکی رصد و پایش مفید دانست و خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته؛ میزان جوجه‌ریزی نیز در فصل پاییز امیدوارکننده خواهد بود تا روند کنترل بازار، مستمر باشد.

وی بر لزوم توجه به انجام وظایف تخصصی در توزیع و تخصیص سهمیه آرد میان اصناف تأکید و تصریح کرد: نظارت بر جلوگیری از فروش خارج از شبکه آرد، فعالانه تر باشد چراکه دولت با مشقت‌های بسیاری ارز مورد نیاز تأمین گندم و آرد را فراهم می‌کند.

زارع همچنین با تقدیر از همراهی مؤثر مردم و اصناف، حفظ سلامت و امنیت غذایی و اقتصادی بودن فعالیت‌های آنان را جزء اولویت‌ها دانست و گفت: امیدواریم با همراهی خوب و اثرگذار اصناف و بازاریان شریف شاهد شرایط بهتر زندگی برای مردم و رونق کسب و کار باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار