پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان درپی درگذشت رئیس اسبق آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد

کرمان(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با صدور پیامی درگذشت پیشکسوت فرهنگی شادروان کوچکعلی کمالی مدیر اسبق آموزش و پرورش شهرستان عنبر آباد را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۵۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان درپی درگذشت رئیس اسبق آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، متن پیام احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به شرح زیر است:

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت معلم مانوس با قرآن کریم، پوینده طریق آموزش و مدیری مخلص، سختکوش، صادق، ساده زیست و با اخلاق در آموزش و پرورش استان، زنده یاد کوچکعلی کمالی، مدیر اسبق آموزش و پرورش شهرستان عنبر آباد موجب تالم اینجانب و تاثر و اندوه جامعه دانش آموزی و فرهنگی استان به ویژه فرهنگیان شهرستان های جیرفت و عنبر آباد شد.

شادروان کمالی، در طول حیات پربار آموزشی و دوران مدیریت اداری خود، با تمام اخلاص، توان و روحیه تعاون و همدلی در مسیر ایفای رسالت خطیر خویش گام برداشت و نام نیک از خود برجای گذاشت.

اینجانب درگذشت این پیشکسوت فرهنگی و مدیر عاشق تعلیم و تربیت، زنده یاد کوچکعلی کمالی را به معلمان، فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از آستان خداوند سبحان، برای آن رحیل عقبی، رحمت واسعه و رضوان الهی و برای خانواده و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار