کاظمی خبر داد

افتتاح ۳۵ مجتمع بزرگ آموزشی با بیش از ۸ هزار مترمربع زیربنا در کشور

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاح مجتمع‌های آموزشی «قلم» و «رازی» در کرج با اشاره به افتتاح ۳۵ پروژه حیات طیبه در کشور که هریک بیش از ۸ هزار مترمربع زیربنا دارند، گفت پروژه‌های حیات طیبه از افتخارات سازمان نوسازی مدارس کشور است.

کد مطلب: ۱۲۱۵۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۳۵ مجتمع بزرگ آموزشی با بیش از ۸ هزار مترمربع زیربنا در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاح مجتمع‌های آموزشی «قلم» و «رازی» در کرج، با اشاره به اینکه ۳۵ پروژه بزرگ حیات طیبه طی مدت زمان کوتاهی در کشور به بهره‌برداری رسید، از اهتمام وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور توسعه این مجتمع‌های بزرگ آموزشی و تلاش برای اتمام اندک پروژه باقیمانده که هر کدام بیش از ۸ هزار متر مربع زیربنا دارند، خبر داد.

وی اجرای پروژه‌های حیات طیبه را به عنوان یکی از مهمترین افتخارات سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور برشمرد و تصریح کرد: اثرات مجتمع‌های آموزشی حیات طیبه در کیفیت بخشی به مسائل آموزش و پرورش ما را در احداث و توسعه آنها ترغیب می‌کند.

کاظمی با برشمردن اهداف و کارکردهای مجتمع‌های آموزشی حیات طیبه، افزود: هدف غایی و نهایی از ایجاد این زیرساخت‌ها، طراحی و اجرای برنامه‌های تربیتی در طراز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم به حوزه تعلیم و تربیت و نگاه ویژه به این عرصه مهم گفت: با توجه به وضعیت سرانه فضای آموزشی البرز باید تلاش ها برای تامین فضاهای آموزشی در این استان مضاعف شود.

کاظمی افزود: در استان‌هایی که به لحاظ سرانه فضای آموزشی با متوسطه کشوری فاصله دارند به میزان این فاصله سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی انجام شود تا بخشی از عقب افتادگی های آن جبران شده و زودتر به میانگین کشوری برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار