مجتمع‌های آموزشی «رازی» و «قلم» با ۸۸ کلاس درس در کرج افتتاح شد

تهران (پانا) - علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر به استان البرز مجتمع‌های آموزشی «قلم» و «رازی» را با ۸۸ کلاس درس در کرج افتتاح کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مجتمع‌های آموزشی «رازی» و «قلم» با ۸۸ کلاس درس در کرج افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، دو مجتمع بزرگ آموزشی «رازی» و «قلم» در ناحیه 4 آموزش و پرورش شهرستان کرج با حضور علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و عزیزاله شهبازی استاندار البرز به بهره‌برداری رسید.

پروژه بزرگ مجتمع آموزشی رازی با 48 کلاس درس متشکل از سه مدرسه 16 کلاسه «شهید باب‌الله مومنی»، «شهید هادی آریایی» و «مرحوم میرزا علی‌اکبر ولی‌زاده» و امکانات سالن ورزشی، کتابخانه، نمازخانه، سالن چند منظوره و سایت رایانه می باشد که با زیربنای 8 هزار 140 مترمربع و اعتبار 80 میلیارد تومان در ناحیه 4 کرج ساخته شده است.

همچنین مجتمع آموزشی قلم با 40 کلاس درس متشکل از مدرسه 24 کلاسه قلم 1، و 16 کلاسه قلم 2 نیز با زیربنای 6 هزار 900 مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان در ناحیه 4 کرج احداث شده است و دارای امکاناتی نظیر سالن ورزشی، نمازخانه، کتابخانه و سایت رایانه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار