حسینی، معاون وزیر:

دانش‌آموزان بالای 17 سال به زودی واکسن کرونا دریافت می‌کنند

تاکنون ۹۰ درصد جمعیت معلمان واکسن زده‌اند

تهران (پانا) - رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به این که شبکه شاد یک سرمایه‌ آموزشی است، گفت:آموزش مجازی باعث شد تا خانواده‌ها به نظام تعلیم و تربیت نزدیک‌تر شوند.

کد مطلب: ۱۲۱۵۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان بالای 17 سال به زودی واکسن کرونا دریافت می‌کنند

برنامه «روزنه» با موضوع بررسی امکان آموزش حضوری در مدارس کشور، در ارتباط تلفنی با سید جواد حسینی (رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور) از شبکه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.

جواد حسینی در مصاحبه تلفنی با برنامه «روزنه» گفت: در نتیجه بررسی‌ها و جلسه‌های وزارت آموزش و پرورش درباره سال تحصیلی جدید قرار شد مهر ماه امسال دانش‌آموزان به طور مجازی و توسط شبکه شاد در مدارس حضور داشته باشند.

وی افزود: آموزش‌های حضوری به تدریج در استان‌های مختلف - بسته به شرایط شیوع کرونا در آن استان - در چرخه کار قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تاکید کرد: تاکنون 90 درصد جمعیت معلمان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. دانش‌آموزان بالای 17 سال به زودی واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

حسینی با اشاره به این که مدارس در اولین روزهای شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند، عنوان کرد: آموزش حق مسلم کودکان ایران است و ما به همین دلیل روال آموزش حضوری را در چند سال گذشته به تناسب شرایط جدید تغییر دادیم.

وی با بیان این که شبکه شاد یک سرمایه‌ی آموزشی است، اظهار داشت: آموزش مجازی باعث شد تا خانواده‌ها به نظام تعلیم و تربیت نزدیک‌تر شوند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی افزود: در فرآیند آموزش‌های مجازی درس‌های مرتبط با تربیت بدنی دانش‌آموزان بیشتر از سایر درس‌ها مورد آسیب قرار گرفت.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش امسال فعالیت‌های تربیت بدنی در آموزش‌های حضوری و مجازی را به صورت بسیار جدی‌تر از قبل پیگیری خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار