بازسازی و تعمیر تجهیزات آموزشگاهی در نیشابور

نیشابور (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیشابور از بازسازی و تعمیر تجهیزات آموزشگاهی در این شهرستان در راستای پروژه مهچر۱۴۰۰ خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بازسازی و تعمیر تجهیزات آموزشگاهی در نیشابور

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش نیشابور، محمد ولی ایروانی با تاکید بر این موضوع، گفت: در راستای تجهیز و زیباسازی مدارس، تعمیرات صندلی، میز، نیمکت و وسایل مختلف آموزشی در دستور کار قرار گرفت و با بهره گیری از نیروهای متخصص، موفق شدیم تعداد زیادی از تجهیزات مستعمل موجود در مدارس را جمع آوری، بازسازی و به کارگیری کنیم.

وی افزود: این برنامه در راستای پروژه مهر و صرفه جویی اقتصادی آغاز شد و بیش از پانصد صندلی، میز، نیمکت، میز معلم و دیگر وسایل آموزشی بازسازی و صرفه جویی مبلغ قابل توجهی را به همراه داشته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: زیبا سازی و رنگ آمیزی مدارس، آسفالت محوطه برخی از آموزشگاه ها، ساخت سرویس های بهداشتی، ایزوگام پشت بام مدارس، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، گل کاری و توجه به فضای سبز آموزشگاه ها، انجام تبلیغات محیطی لازم، به روز رسانی سیستم گرمایشی مدارس و ... از جمله فعالیت های دیگر این معاونت در پروژه مهر به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار