هر خانواده نیکوکار یک پایگاه برای جشن عاطفه‌ها

اهواز (پانا)- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت پویش ملی شور عاطفه‌ها با هدف کمک به تامین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند در راستای برگزاری رزمایش احسان حسینی با شعار هر خانواده نیکوکار یک پایگاه برای جشن عاطفه‌ها در سراسر خوزستان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۴۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
هر خانواده نیکوکار یک پایگاه برای جشن عاطفه‌ها

جمال شیبه در نشست خبری که به مناسبت آغاز شور عاطفه ها در کمیته امداد خوزستان برگزار شد، بیان کرد: هر ساله با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، جشن عاطفه ها به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.
او اضافه کرد: شور عاطفه‌ها با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان و در دو حوزه کمک هزینه تحصیلی و ملزومات آموزشی، اجرا می شود که با توجه به عدم برگزاری کلاس های حضوری، تأمین تجهیزات مورد نیاز شیوه آموزش غیر حضوری نیز در اولویت مورد توجه قرار گرفته است.
شیبه به منظور رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، همچون سال گذشته پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهرها مستقر نخواهد شد و جذب کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها از روش‌های غیرحضوری انجام می‌شود. ولی به دلیل بیماری کرونا فعالیت ها، بر اساس رنگ بندی شهرستانهای استان و بیشتر فضای مجازی و غیر حضوری است .
مدیرکل کمیته امداد خوزستان پویش شور عاطفه‌ها با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، بسیج و همچنین مشارکت فعال مراکز نیکوکاری با شعار با هم مشق محبت بنویسیم از ۲۰ شهریورماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.
شیبه با اشاره به حمایت کمیته امداد از ۵۴ هزار دانش آموز نیازمند در سطح استان تصریح کرد: کمیته خوزستان افتخار خدمت به ۱۳۰ هزار خانواده در قالب ۳۰۰ هزار نفر را دارد. در میان این جامعه هدف ۵۴ هزار دانش آموز و ۷ هزار دانشجو وجود دارد.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان با توجه به غیر حضوری بودن مدارس تعدادی از دانش آموزان عزیز تحت حمایت فاقد گوشی هوشمند و تبلت هستند و شور عاطفه ها فرصت مناسبی برای کمک به این امر مهم است.
شیبه با اشاره به شرایط توزیع تبلت میان خانواده های نیازمند ابراز کرد: در سطح استان اولویت بندی هایی صورت گرفته است و اولویت دریافت تبلت با دانش آموزانی است که در خانواده آن ها هیچگونه دستگاه هوشمندی وجود ندارد.
مدیرکل کمیته امداد از مردم، خیران، نیکوکاران، شرکت ها، ادارت و سازمان ها درخواست کرد که در قالب مسئولیت های اجتماعی خود کمیته امداد را برای کمک به نیازمندان یاری کنند افزود: مردم خیراندیش و نیکوکار استان خوزستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به‌صورت غیرحضوری و از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۰۴ و همچنین کد دستوری #۰۶۱* ۱*۸۸۷۷* تلفن همراه و اپلیکیشن های بانکی تلفن همراه و از طریق اسکن کد QR درگاه پرداخت الکترونیکی به دست نیازمندان برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار