مسابقه مناظره دانش‌آموزی دوره یاوران ولایت ۱۴۰۰

قرچک(پانا)- مسابقه مناظره دوره یاوران‌ ولایت ۱۴۰۰ بصورت آزمایشی و به همت مجمع همفکری فاطمی بسیج دانش‌آموزی‌ استان تهران در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه مناظره دانش‌آموزی دوره یاوران  ولایت ۱۴۰۰

در این مسابقه، دو تیم مناظره‌ کننده متشکل از فرماندهان‌ واحد منتخب شهرستان‌های ورامین و بهارستان در حیطه موضوعی مشخص به مناظره پرداختند.

فاطمه‌ علیزاده، رئیس مجمع‌ همفکری فاطمی بسیج دانش‌آموزی استان‌تهران این مسابقه را آزمایشی خواند و هدف از برگزاری آن را اینگونه تشریح کرد: آنچه در این مسابقه و مسابقات مشابه مدنظر است، افزایش انگیزه و روحیه مطالبه‌گری دانش‌آموزان است.

او افزود: تلاش ما بر این است که موضوعات مناظره مرتبط با مشکلات‌ جامعه باشند، برهمین اساس دانش‌آموزان با توجه به دغدغه‌های اجتماعی آن را به صورت گزاره‌هایی مشخص مطرح می‌کنند.

فاطمه علیزاده ضمن اشاره به مطالبه‌گری دانش‌آموزان از مسئولان، تصریح کرد: در امتداد توضیحات بیان شده از سوی دانش‌آموزان، این امکان برای آنها فراهم می‌شود تا بتوانند مسائل را به واسطه مسئولین پیگیری و حل کنند.

او تقویت روحیه‌ تشکیلاتی را مهمترین هدف‌ مسابقه دانست و ادامه داد: انسجام و وحدت از عوامل‌ مهمی است که باید در گروه‌ها نهادینه شود تا بتوانند مسائل را همپای هم و بطور مطلوب پیش ببرند.

رئیس مجمع همفکری فاطمی بسیج دانش‌آموزی استان‌تهران تقویت قدرت‌ سخنوری را از اهداف این مسابقه برشمرد و اظهارکرد: گرچه این طرح به صورت آزمایشی و بین تعدادی شهرستان برگزار شد اما خروجی قابل قبولی را به همراه داشت.

او از ادامه‌ داشتن این طرح خبر داد و گفت: مسابقه مناظره دوره یاوران‌ولایت به صورت آزمایشی اجرا و در صورت بازدهی مطلوب به شکل استانی و کشوری نیز برگزار خواهد شد.

خبرنگاردانش‌آموز: راضیه‌یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار