توزیع کتاب های درسی در تمام مقاطع تحصیلی مدارس ناحیه دو بندر عباس آغاز شد

هرمزگان (پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه دو بندر عباس بیان کرد ارسال کتاب از انبار مرکزی کتب در ناحیه دو به مدارس، براساس جدول زمانبندی شروع شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۴۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع کتاب های درسی در تمام مقاطع تحصیلی مدارس ناحیه دو بندر عباس آغاز شد

حسن دبه گر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مسئول کارگروه تعمیر و تجهیز پروژه مهر ناحیه دو در آیین آغاز توزیع کتاب های درسی و مواد آموزشی مدارس این ناحیه که با حضور مسئول حراست، کارشناس مسئول خدمات و جمعی از مدیران در محل توزیع کتاب های درسی برگزار شد، افزود: با توجه به شرایط کرونایی و رعایت حال همکاران، توزیع کتاب های درسی تمامی مقاطع تحصیلی بر اساس جدول زمان بندی است و مدیران مدارس در روز و ساعت مقرر مراجعه کنند.

دبه گر جهت اطمینان خاطر والدین افزود: امسال مشکل کمبود کتاب درسی در هیچ پایه‌ای نخواهیم داشت و مدیران محترم مدارس بر اساس زمان بندی به اولیا یا دانش‌آموزان اعلام تا با مراجعه به مدرسه خود ‌بتوانند کتاب‌ها را تحویل بگیرند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه دو در ادامه عنوان کرد: تاکنون ۵۷ میلیون و ۶۵۷ هزار دانش‌آموز یعنی حدود ۹۸ درصد دانش آموزان نیز کتاب‌های درسی خود را به صورت اینترنتی خریداری کرده‌اند، اما هنوز تعدادی از دانش‌آموز نسبت به خرید اینترنتی کتاب‌های درسی خود اقدام نکرده‌اند.

مسئول کارگروه تعمیر و تجهیز پروژه مهر ناحیه دو افزود گفت: دانش آموزانی که تاکنون موفق به ثبت سفارش نشده اند تا ۳۱ شهریور مهلت دارند به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir مراجعه کنید.

او همچنین گفت: دانش‌آموزانی که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر داده‌اند تا ۳۱ شهریور فرصت دارند، نشانی مدرسه محل تحصیل را اصلاح کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار