تیم تراکتور در تلاش برای جبران

تبریز(پانا) - در پی رقابت‌های یک شانزدهم قهرمانی باشگاه‌های آسیا،امشب در بازی حساس، تراکتور و النصر عربستان به مصاف هم می روند.

کد مطلب: ۱۲۱۴۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تیم تراکتور در تلاش برای جبران

در ادامه رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا،در‌مرحله یک شانزدهم امشب از ساعت ۲۰:۳۰به وقت تهران تیم های تراکتور ایران و النصر عربستان در ورزشگاه خلیفه قطر باهم رقابت خواهند کرد.

تراکتور که در مرحله گروهی با رسول خطیبی توانست در رتبه دوم به مرحله بعدی صعود کند،حالا می توان گفت که با یک تیم کاملا جدید قرار است به مصاف این تیم عربستانی برود.

بعد از برگشت تیم به رقابت های لیگ و شروع حواشی و مشکلات و بدهی های به وجود آمده و بعد از آن تعویض چند مربی و حواشی فسخ کردن های بازیکنان و معضلات مدیریتی و مالکیت نادرست باشگاه هم اکنون فیروز کریمی به همراه بازیکنان خود راهی این مسابقه جذاب شده است.

دروازه‌بان تیم تراکتور در نشست خبری قبل از بازی درمورد پیش‌بینی خود از نتیجه دیدار مقابل النصر، گفت: با وجود تمامی تغییراتی که داشتیم، در خط دفاعی عملکرد خوبی داریم و النصر را آنالیز کردیم.

محمدرضا اخباری ادامه داد:ما می‌دانیم چطور جلوی بازیکنان خوب و باکیفیت این تیم را بگیریم. به نوعی باید بگویم که خود النصری‌ها باید به دنبال راهی برای رسیدن به دروازه ما باشند

آن طور که از آنالیز تیم النصر به نظر می رسد اصلی ترین ضعف این تیم در عمق خط دفاع است.خطدفاعی النصر در برابر ارسال های ناگهانی و عمقی از جناحین عملا نمی تواند پدافندی ایجاد کند و در نبرد های هوایی و جلوگیری از شوت های پشت هیجده قدم ضعیف عمل می کند،در خط دفاعی این تیم بازیکنان خلاق و توپ پخش کن خوبی هست که اگر فرصت پیداکنند می توانند در آن موقعیت خطرناک ظاهر شده و ارسال های دقیقی داشته باشند.

در خط حمله تیم النصر دو مهاجم فرصت طلب زهر دار را دارد که حمدالله به خاطر مصدومیت خود این بازی را از دست داده اما وینست ابوبکر کاپیتان تیم ملی کامرون و آقای گل دو فصل سوپر لیگ ترکیه در نوک خط حمله این تیم با قدرت بدنی مناسب خود در اکثر نبرد های هوایی و زمینی خوب ظاهر می شود.

اما ‌‌‌در‌ هر حالت تراکتور باید به رفع نقاط ضعف خود و پرورش نقاط قوتش بپردازد و حواشی را کنار زده و با تمرکز به این مبارزه برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار