برگزاری مراسم تحلیف مسئولین اتحادیه انجمن اسلامی خواهران کاشمر

کاشمر (پانا)- در مراسم تحلیف مسئولان اتحادیه انجمن اسلامی،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کاشمر بر تشکیلاتی کار کردن و داشتن برنامه‌ریزی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تحلیف مسئولین اتحادیه انجمن  اسلامی خواهران کاشمر

حامد ناصری در این جلسه ضمن مقدس دانستن نهاد اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: اولین مسئولیت شما این است که خود را از هرجهت آماده کنید و در کار خود عالم باشید، زیرا کار شما در مدرسه، رهبری فرهنگی و تفکراتی‌ است که باید در چهار چوب ولایت فقیه و با برنامه ریزی باشد.

وی با بیان اینکه انجمنی‌ ها نخبگان‌ فرهنگی‌ هستند خاطر نشان کرد: انسان باید دو بعد داشته‌ باشد، بعد علمی و بعد اجتماعی که اگر در هر کدام از این بعدها کم کاری شود مثل پرنده ای است که بال ندارد و قادر به پرواز کردن نیست.

در ادامه الهه اکبریان نماینده دانش آموزان اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان با بیان توضیحاتی‌ درباره برنامه اردوی طلایه داران که به صورت مجازی برگزار شده بود، گفت: اردوی طلایه داران مخصوص مسئولان انجمن اسلامی متوسطه دوم بود و آموزش هایی که داده شد در مورد کار تشکیلاتی، وظایف مسئولان انجمن، نحوه عضوگیری و از همه‌ مهم تر تسلط بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بود.
مراسم با تحویل حکم مسئولیت‌ به مسئولان انجمن اسلامی متوسطه دوم و همچنین انتخاب مسئولین جدید قرارگاه مرکزی شهرستان‌، با عنوان قرارگاه کوثر و مریم پایان یافت.

خبرنگار پانا:الهه اکبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار