محموله ۳۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در اصفهان کشف شد

اصفهان ( پانا) - جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله بزرگی از انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال که در یک انبار دپو شده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
محموله ۳۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در اصفهان کشف شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر در این خصوص اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالای قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی به عمل آمده از این انبار محموله بزرگی از کالاهای خارجی شامل 863 جفت کفش ورزشی، 71 دستگاه سرخ کن، 100دستگاه تقویت کننده انگشتان،400 دستگاه اتو بخار ،200 عدد کمربند طبی ،20 دستگاه ترازو،150 عدد توپ والیبال و400 عدد کش ورزشی را کشف کردند که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد همه این کالاها فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را 30 میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: در این رابطه اقلام مکشوفه به انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و پرونده این تخلف نیز برای رسیدگی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار