مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

اول مهر شروع کلاس‌ها به صورت غیرحضوری است

رشت (پانا) - سال تحصیلی آینده آموزش به شیوه مجازی آغاز می‌شود و پس از واکسیناسیون کامل معلمان، کادر مدارس، رانندگان سرویس مدارس و اولیای دانش آموزان گام دوم آموزش به صورت حضوری و تدریجی آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۴۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اول مهر شروع کلاس‌ها به صورت غیرحضوری است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی گفت: سال تحصیلی از اول مهر به صورت مجازی و تدریجی آغاز می‌شود و به تدریج با واکسیناسیون معلمان و اولیای دانش آموزان و رانندگان سرویس‌ها شرایط برای تحصیل حضوری دانش آموزان فراهم خواهد شد.

وی اولویت آموزش را سلامت دانش آموزان و معلمان دانست و افزود: تا زمانی که شرایط مناسب نباشد به حضور فیزیکی دانش آموزان اصرار نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اینکه بالای ۹۰ درصد معلمان دز اول واکسن را دریافت کردند، اظهار کرد: تزریق دز دوم واکسن معلمان آغاز شده و در تمامی شهرستان‌ها انجام می‌شود و پیش بینی می‌کنیم تا پایان شهریورماه تزریق این مرحله پایان یابد.

رحمتی با بیان اینکه ۸۶ درصد از دانش آموزان گیلانی در شبکه شاد احراز هویت شدند، افزود: حدود سه هزار و ۹۰۰ گوشی موبایل و تبلت سال گذشته خریداری و تحویل مدارس شد و پویش مربوطه امسال نیز تداوم دارد و از خیران و مردم دعوت می‌کنیم در این اقدام خیرخواهانه ما را همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و ۹۵۲ فرهنگی در گیلان منتظر استخدام هستند، ادامه داد: این تعداد بیش از نیاز استان است و قادر به جذب همه آنها نیستیم اما می‌توانند به چند شکل دیگر با ما همکاری کنند یا به استان‌های همجوار که نیاز به معلم دارند، بروند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار