معاون امور مجلس رئیس جمهور: تسریع در تصویب کارشناسی لوایح نقش مهمی در شتاب بخشیدن به خدمت گزاری به مردم دارد

تهران (پانا) - نشست سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور و نمایندگان استان هرمزگان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون امور مجلس رئیس جمهور: تسریع در تصویب کارشناسی لوایح نقش مهمی در شتاب بخشیدن به خدمت گزاری به مردم دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، حسینی در این نشست که با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان هرمزگان همراه بود، با اشاره تعامل خوب دولت و مجلس و ثمرات این تعامل برای حل مشکلات مردم ،گفت: دو مجموعه دولت و مجلس با هم افزایی و حرکت جهادی می توانند حل مشکلات کشور را تسریع کنند.

وی افزود: مجلس با حفظ نقش تقنینی و نظارتی خود، با تسریع در تصویب کارشناسی لوایح نقش مهمی در شتاب بخشیدن به خدمت گزاری به مردم دارد.

حسینی در ادامه تاکید کرد: تشکیل جلسات مشترک معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و مجامع استانی نمایندگان فرصتی خوبی برای شناخت ظرفیت ها و بسترهای استانی و تعامل و همفکری برای حل مشکلات مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت ارتباط وزرا و مسئولان با نمایندگان مجلس برای حل مشکلات، افزود: با هماهنگی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی تلاش داریم امکان مناسب تری را برای دسترسی بیشتر نمایندگان با وزرا و مدیران عالی فراهم کنیم.

گفتنی است، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس و رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان هم ضمن قدردانی برای برگزاری این نشست و خیر مقدم به معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ۱۳ شهرستان و حوزه در استان هرمزگان وجود دارند که هر کدام با مشکلاتی مواجه هستند و علیرغم اینکه هرمزگان در بحث درآمدزایی و پرداخت مالیات سهم بسزایی دارد اما در حوزه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش با مشکلاتی مواجه است.
وی با تشریح مشکلات موجود در این دو حوزه و با ضمن درخواست برای استفاده از مدیران توانمند این استان در بحث مدیریت بومی و کشوری، اظهار داشت: مردم استان امیدوارند تا آیت الله رئیسی حل مشکلات مردم هرمزگان را در اولویت قرار دهد.

در این نشست محمد آشوری، احمد جباری، حسین رئیسی و منصور آرامی از اعضای مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم به بیان مطالبات خود برای حل مشکلات حوزه انتخابیه و استان پرداختند.

استفاده از ظرفیت ها و نیروهای استان هرمزگان در دولت، برنامه ریزی برای حل مشکلات استان و ارتباط مستمر وزرا و مسئولان دولتی با نمایندگان مجلس برای حل مشکلات، از مهمترین مسائل و مطالباتی بود که از سوی نمایندگان استان هرمزگان در این جلسه مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار