مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان:

سازمان دانش‌آموزی پایگاه مناسبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است

زاهدان (پانا)- مدیرسازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان گفت ماموریت اصلی سازمان دانش‌آموزی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است و ترویج فرهنگ کتابخوانی میان دانش‌آموزان قطعا در دستیابی به این مسیر موثر و مفید خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۱۴۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی پایگاه مناسبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است

محمود همت در نشست با مسئولان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اظهار کرد: توجه به تمامی ابعاد شخصیتی دانش آموزان از واجبات تعلیم و تربیت است و براساس سند تحول بنیادین باید به دنبال تربیت تمام ساحتی دانش آموزان باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع مطالعه کتاب و پایین بودن سرانه مطالعه در کشور ترویج فرهنگ کتابخوانی بسیار ضروری است و سازمان دانش آموزی با توجه به نوع کاری که انجام می دهد و ارتباط مستقیمی که با دانش آموزان دارد بهترین بستر برای انجام این کار است.

معاون اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست به معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی پرداخت و گفت: این جشنواره در چند رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان و همچنین بخش مسابقه نقاشی ویژه خردسالان با توجه به داستان کتابی که برای آنان خوانده می شود، برگزار می‌شود.

محمد اصغری افزود: در نظر داریم با همکاری سازمان دانش آموزی استان و استفاده از ظرفیت‌های این سازمان در فضای مجازی به ویژه شبکه شاد نسبت به انتشار پوستر این جشنواره و اطلاع رسانی در این زمینه اقدام کنیم.

وی از بهره گیری از ظرفیت مجلس دانش آموزی استان در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: برای انجام این کار ما مسئولان کتابخانه هر شهرستان را با نمایندگان مجلس دانش آموزی در همان شهرستان پیوند می دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار