در خراسان جنوبی؛

تعطیلی مراکز غیرمجاز خرید و فروش ضایعات و کالاهای دسته دوم

بیرجند(پانا) ـ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت استان خراسان جنوبی گفت : مراکزی که بدون اخذ مجوز‌های رسمی اقدام به خرید ضایعات ساختمانی و کالاهای دسته دوم کنند تعطیل و به تعزیرات حکومتی و دادستانی استان معرفی می شوند.

کد مطلب: ۱۲۱۴۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی مراکز غیرمجاز خرید و فروش ضایعات و کالاهای دسته دوم

الیاس جویبان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه برخی افراد و مراکز به صورت غیر‌مجاز اقدام به خرید و فروش ضایعات می‌کنند و همچنین برخی مراکز مجاز اقدام به خرید اجناس دسته دوم بی نام و نشان می کنند در صورت مشاهده با متخلفین برخورد و به دادستانی تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

جویبان افزود: کلیه مراکز دارای مجوز از جمله مراکز خرید، بازیافت و سمساری‌ها ملزم به تهیه دفتر ثبت مشخصات کامل هویتی فروشندگان کالا و آدرس و شماره تلفن محل سکونت آنان و لیست دقیق اجناس ارائه شده و اخذ امضا از آنان هستند.

وی گفت: همچنین باید به تعداد کافی دوربین مداربسته در محل کار آنان نصب شود به نحوی که محل دریافت و توزیع اقلام و ورود و خروج اشخاص به طور واضح قابل رویت باشد؛ در غیر اینصورت نسبت به تعطیلی محل تا تجهیز کامل و اخذ تاییدیه از پلیس آگاهی اقدام می‌ شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت استان افزود: مراکز دارای مجوز رسمی مکلف هستند در مواردی که اجناس ارائه شده به آنان توسط اشخاص مشکوک و سابقه دار ارائه می‌ شود یا اقلام ارائه شده مشکوک به سرقتی باشند، مراتب را به پلیس آگاهی شهرستان اعلام و در دفتر مربوطه برای بازدید‌های مقامات رسمی درج کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار