با همت خیر مدرسه ساز نیک اندیش انجام شد

مراسم کلنگ‌زنی مدرسه محسن آزادی در آموزش و پرورش منطقه ۷

تهران(پانا) - مراسم کلنگ‌زنی مدرسه محسن آزادی در آموزش و پرورش منطقه ۷ توسط خیر نیک‌اندیش، فریدون طوسی انجام شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم کلنگ‌زنی مدرسه محسن آزادی در آموزش و پرورش منطقه ۷

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران؛ مراسم کلنگ زنی مدرسه محسن آزادی با حضور محمدرضا قربانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، حق شناس سرپرست اداره آموزش وپرورش منطقه هفت، غفاریان معاون پشتیبانی وتشکیلات، ابراهیمی معاون ابتدایی و خیر مدرسه ساز دکتر فریدون طوسی در محل مدرسه در منطقه ۷ تهران برگزار شد.

فریدون طوسی؛ رئیس هیئت مدیره موسسه نیکوکاران ایران به نیت گرامیداشت پدربزرگشان شادروان محمد امین ادیب طوسی استاد دانشگاه تبریز، اقدام به انجام این اقدام خداپسندانه"کمک به ساخت مدرسه" کردند.
وی هدف خود را سنت بیشتر خیّران و افرادی که در راه خیر قدم می‌گذارند ونام نیک برجا میگذارند، به زیبایی با بیتی از سعدی بیان کرد.
غرض نقشی است کز ما باز ماند
که هستی را نمی بینم بقایی
مگر صاحبدلی روزی به رحمت
کند در کار درویشان دعایی
مدیرعامل مجمع خیرین شهر تهران ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای دکتر طوسی از طرف جامعه خیرین مدرسه ساز شهر تهران بیان کرد: هیچ خدمتی بالاتر از این نیست که امکانات کسب علم را برای سایر افراد آماده و فراهم سازیم. ساختن جامعه متعالی و کمال یافته و به تبع آن ساختن انسان های کامل مرهون تربیت انسان های عالم و دانشمند است. فریدون طوسی جزو شخصیت های علمی کشور هستند و قطعا این مدرسه کانون تربیت جوانان ارزشمندی خواهد شد که امیدوارم هر کدام از آنها بتواند یک جمعی را متحول کند.
سرپرست منطقه ۷ نیز در برنامه کلنگ زنی مدرسه محسن آزادی گفت: ساخت، توسعه و تجهیز مدارس مصداق بارز باقیات الصالحات است. خیرین مدرسه ساز باید خدا را شکر کنند که چنین توفیقی برای آنان حاصل شده که در راه رضای خدا و برای کمک به تعلیم و تربیت این جامعه از مال خود انفاق می کنند و امیدوارم این فرهنگ خیرخواهانه گسترش یابد.

غفاریان معاون پشتیبانی و امور اداری منطقه نیز در این راستا بیان کرد: این مدرسه یکی از قدیمی ترین و فرسوده ترین مدارس منطقه ۷ تهران است و جزو مدارس لازم التوجه بود که نیاز به تخریب و بازسازی داشت که به همت آقای طوسی و کمک خیرخواهانه یک ونیم میلیاردی این امر خیر محقق شد.
وی ضمن درخواست از خیر نیک اندیش فریدون طوسی جهت بازدید از تخریب و ساخت مدرسه اظهار کرد: با بازدید روند ساخت مدرسه علاوه بر هموارسازی مسیر تحقق پیشرفت آینده سازان سرزمین، شاهد نیت خداپسندانه خویش نیز خواهید بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار