آموزش و پرورش آذربایجان غربی به دنبال پوشش حداکثری با انواع مختلف آموزش است

ارومیه(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با بیان اینکه پوشش حداکثری اولویت آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید است؛ گفت وظیفه مسوولان نظام تعلیم و تربیت در شرایط کنونی، ارائه خدمات آموزشی به هر نوع ممکن است.

کد مطلب: ۱۲۱۴۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش آذربایجان غربی به دنبال پوشش حداکثری با انواع مختلف آموزش است

«مهین منافی»روز دوشنبه در گفت و گو با پانا با بیان اینکه مدیران مناطق، ثبت نام دانش آموزان استان را با جدیت بیشتری دنبال کنند؛ افزود: «بر اساس پیش بینی صورت گرفته، امسال تعداد دانش آموزان استان به ۶۴۶ هزار نفر افزایش می یابد.»

منافی خاطر نشان کرد: «پاسخگویی به ارباب رجوع در مناطق بطور اکمل توسط مدیران و معاونین منطقه صورت گیرد و از ارجاع به اداره کل پرهیز شود.»

این مقام مسوول افزود: «اولویت اول آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی، سلامت دانش آموزان است و آیین های آغاز سال تحصیلی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بصورت محدود برگزار می شود.»

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: «۳۰۲۴ مدرسه روستایی در سطح استان فعال است که امکان آموزش حضوری محدود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم خواهد بود.»

وی گفت: بیش از ۹۶ درصد فرهنگیان استان در مقابل بیماری کرونا واکسیناسینه شده اند و برای آغاز سال تحصیلی آمادگی کامل دارند.

منافی بیان کرد: استفاده از ظرفیت رسانه ها، ائمه جمعه، فرمانداران و بخشداران برای اقناع اولیا در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدیران مناطق آموزشی استان خواست تا توزیع کتب درسی از نزدیک بررسی و فرآیند توزیع با سرعت بیشتری پیگیری شود.

وی بیان کرد: امسال هم برنامه آموزشی شاد رایگان خواهد بود و نسخه بروز آن رونمایی خواهد شد؛ همچنین مدرسه تلویزیونی ایران در شبکه های سراسری فعال خواهد بود.

منافی تاکید کرد: با توجه به‌ دوری از فضای مدرسه و لزوم مراقبت از دانش آموزان، مناطق آموزشی استان باید نسبت به‌ ارائه بسته خدمات مشاوره ای در ایام کرونا اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار